3 Aralık 2015 Perşembe

Yaban Mersini

Merhaba,

Bu sabah hop, kahveye cagrildim.
Gidilen her ev ayrica bahce demek, bahcedeki farkli agaclar, saksilar bitkiler demek , degisik dekarasyonlar stiller demek benim icin. Emlakci olmaliymisim 😊



Bugun cok guzel bir menengic kahvesi ictim, galiba Katar dan gelmis, omrumun en guzel hurmalarini yedim, bir baharat karisimi alip zeytinyaginda denedim, evsahibi ile bahceden kurutmak uzere yaban mersini topladik.  Bir de ustune muthis sekilli bir kabak. 




Kapidan cikarken de agactan greyfurt, nasil?

Sukur bin kere sukur. Daha ne ister insan.
Tesekkurler guzel evsahibem.
Tesekkurler Dalyan

Ellerine, gonlune saglik.

2 yorum:

Ra55 dedi ki...

Merhabalar.

Yaban Mersini adını hep duyduk, ama bir dünya gözüyle görmek ve de tatmak nasip olmadı. Paylaşımınız için teşekkür ederim.

Bizim Anadolu'da da "Alıç" dediğimiz böyle Yaban Mersini'ne benzeyen bir meyvemiz var. Herhalde bunlar kardeş olsalar gerek.

Selam ve dualarımla.

tülin dedi ki...

E, daha ne oturuyorsun koca şehirde. Gel burada yaşa ! Diyen bir paylaşım olmuş bu.
Teşekkürler.

imza:
az biraz kıskanan okur :(