29 Ağustos 2015 Cumartesi

The Judge



Merhaba,

Deniz ve havuz macerası üstüne şarkılı türkülü bir duş sefası derken kurulmuş babasının yaptığı koltuğa ve Cadı Vini serisi. 




Hasbam. Mutluluğu ve keyifleri daim olsun. Ülke durumu gibi hayatları olmasın amin, maşallah.

Dün gece harika bir film seyrettik. The Judge, Hakim sanırımsa Türkçe si. Tüm yabancı kritiklerde film için " klişe " denilmiş ama bana göre hiç değil, mükemmel mesajları olan, özendiğim tüm hayat tarzlarını ve şekillerini v ahlak kurallarını inceden inceye işleyen, seyrederken evlatlarınızı düşüneceğiniz ince,  güzel bir film.

2014 yapımı, yapımcısı da Iron Man de oynayan Robert Downey Jr. "" Iron man "" filmide çok güzeldi ama oradan kazanılan nakitin bu filme harcanmış olma olasılığı da ayrıca güzel.

Robert Duwal in oyunculuğuna naçizane bayıldddım.



İnsan, benim ülkem de niye bu değerler filmlerde, dizilerde işlenmiyor diye hayıflanıyor.
Küçük bir kasaba da yaşayan insanlar, yollar düzgün, geçim kaynakları çeşitli ve oturmuş, işlenen hukuk, hukukun üstünlüğü ama yaş, ırk, iş ayırmadan insanların hukuk nezdinde EŞİTLİĞ off ki of. Bir de Türkiye de ki küçük kasabalara   bakın, ne yollar düzgün, ne hizmetler düzgün. Üstelik karşılaştırdığım yer de Dalyan, Beytülşebap değil. Sırf bu cümlem bile ne halde olduğumuz vurguluyor ya neyse. 



Hukuk karşılaştırmasına is hiç girmeyeceğim. Batmışız çünkü. 



Demem o ki seyredin bu filmi.

Kalın sağlıcakla
Filmsever anne







2 yorum:

Ra55 dedi ki...

Merhabalar.

Koltuk çok estetik ve güzel duruyordu. Eşinizin elinden böyle şeyler geldiğine göre, siz çok iyisiniz demektir. Tabi bu koltuğun üzerinde oturan da öyleydi. Allah size ve sevdiklerine bağışlasın.

Dün seyrettiğiniz "The Judge (Hakim)" filmi ile ilgili yaptığınız açıklama ve verdiğiniz bilgiler için de çok teşekkür ederim. Normal TV kanal yayınlarında mıydı, değil miydi bilmiyorum ama? Haberim olsaydı emin olun izlemek isterdim. Neyse artık bir yolunu bulup izleyeceğim bu filmi. Ben de çok severim bu tür filmleri. Gerçekten bana çok şey anlatır ve bana çok şeyler kazandırır bu filmler.

Selam ve dualarımla.

Oglak Kizlari dedi ki...

Amin recep bey,

Sağolunuz.
evet, setrediniz

tavsiyeci anne