12 Temmuz 2014 Cumartesi

Evde krem yapımı 3

Merhaba,

Evet artık ben de bir krem cadısıyım. Zumbara cadısıyım. Para yok. Değiş tokuş var. Ben krem veriyorum, karşılığında ya bana ya da aile hizmet alıyorum. Nasıl. :-)

Atölyeler yapmak, krem için kavanoz bakıp, paket için düşünceler yaratmak, bunu Tahtakale gibi, ıncık, cıncık cennetlerinde yapmak pek keyifli. Üstelik Cem ve Yaprak gibi yardımcı meleklerim de var. Sağolsunlar. Ben zavallı renk körü onlarsız başaramazdım.

İstanbul a gitmişken, neden orada da atölye yapmayayım dedim ve ''İyi Cüceler'', ''Aysunthe sütçü'' ilk kucak açan arkadaşlarım oldular. Çok teşekkür ederim. Zaman uygunsuzluğu sebebi ile İyi Cüceler de yaptım atölyeyi. Çok da iyi oldu hem tecrübe oldu hem de keyif.


Arzu iteklemese ben de kursiyerlerle birlikte girecektim İyi Cüceler e. Rahat ben. Allahtan erken gitmişim. Simit - Çay yoktu, e hazırlık da yapmak gerekiyormuş a canım önceden. Teşekkürler Arzu.
Ay kavamozlar ne hoş durdu, ay o ne güzel diye diye hazırlık yaptım. Arka fona da sanki katapların güzelliği yetmeyecek gibi, kedili önlüğü mü koydum.


Simit ve peynir, çay da Ayça dan. Ellerine sağlık Ayça'm.


Beliz ve başarılı, pozitif  annesi :-)



Çocuklar nasıl keyifle yaptılar anlatamam.
Onlara da ayrıca atölye geliiiyyoorrr. Hele 9 yaş üzeri, kendi kremleri ile eve gitmekten pek hoşnut oldular, eminim annelerine düzenli nemlendirci kullandırtmakta bayağı başarılı olacaklar.


Süper. Bu atölyelerin bana katkısı, dostluk, dostluk. Varolanları pekiştirmek, destek. Yeni arkadaşlıklara ise sağlam başlamak.


Bakımlı eller, bakım için doğal krem ister.


Beliz, Ayşim i pürdikkat izliyor.


Şaşırıyor. Aaa krem oluşuyoor.


Kendi kremine bakamıyor, gözü Ayşim in kreminde kaldı. :-)


Dikkatlice dinleniyorum. Gururluyum, mutluyum.


Dekoltem de hoş olmuş hani.
En bayıldığım şeydir, göğüs dekoltesi kadında.


Bu da katana halim :-)

Çok güzel bir gündü, katılımcılara, destek verenlere, benimle gurur duyanlara, başarıya. Şükür, kocaman bir şükür.


 Bir diğer can Beliz ve Ada mutluluğu. Ellerine sağlık Yasemin kahvaltı için.


Kalın sağlıcakla
Mutlu anne



1 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Süper, mutlaka katilmak isterim bende,insallah birgün!Minikler ve siz cok sekersiniz efendim sevgiler yeniden...