14 Eylül 2016 Çarşamba

Iki kitap yorumu

Merhaba,
Iyi bayramlar,

Bir kitap okudum hayata kustum. Ve fakat hayata kustugumun farkinda da degilim. Bir sinir bir sinir. 
Sonra farkettim ki, ulkemde ki kadin ezilmisligine kafayi taktim. Niye kitap yuzunden. Okumayayim dedim ama elimden birakamadim. Bir de istdim ki, kutuphanemizde bulunsun ve ve Ada kutuphane karistirdiginda elinin altinda bulunsun bu tip kitaplar. 

Umarim bu tip olaylari sadece kitaplardan tecrube edip ogrenir kizim. Amin.



Canan Tan, hapishane de ki kadinlarin hayatlarini, hikayelerini cok akici bir dille kurgulayarak anlatmis.
Tavsiye ederim. Evet biraz daraliyorsunuz ama benim gibi bir gunde bitirmez iseniz o kadar sikilmassiniz belki. Sonucta hayatin gercekleri. 

Hemen sonrasinda okudugum, Kocan Kadar Konus ise, super bir secim. Boyle konusu ic sikan bir kitaptan sonra okurken kikirdedigim guzel bir cerez kitap. sebnem Burcuoglu imis yazari. Hic tanimiyorum ama hos yazmis. Bu kitabin filmi de yapilmis bir ara seyredecegim de. 



Daha bitirmedim ama eglenceli bir kitap, tavsiye ederim. 

Kalin saglicakla
Kitap kurdu anne

1 yorum:

tülin dedi ki...

Kadını anlatan kitapları sevdiğimi daha önce mutlaka yazmışımdır ?