15 Aralık 2015 Salı

Hurma

Merhaba,

Hic sevmzdim ben hurma yi, aman pistir derdim, kara fatmaya benziyor derdim.



Ne oldu bilmem, sanirim Karatay yasam bicimini uygularken cok sevdim kendisini.
Hercesidini dner buldum kendimi.
Algida secicilik mi bilmem, degisik degisik hurmalar gelir oldu bana.

Mesela gecen Kerime de yedim, nefisti, lokum paketindeydi. Sonra Cezayir den Meral, sagolsun getirdi, harkuladeydi. Olmaz boyle bir tat.

Boncuk un yatisi nasil, boyle de yatilmaz ki degil mi?



Demem o ki yiyiniz, yediriniz.
Pek de faydali

Kalin saglicakla

3 yorum:

Begonvilli Ev dedi ki...

İyisini bulsam da yesem.. Boncuk çok tatlı. Jane'ime benziyor. Bir sevesim geldi ki..

Oglak Kizlari dedi ki...

Ben bol bol sevdim. Ama sonra Poyraz fena sıkıstırdı onu. Gercı sonunda olan Poyraz a oluyor garibim. Bir pati yiyor ya kulağına ya burnuna. Kanıyor.

Gel sev.

Davetkar anne

tülin dedi ki...

Lokum gibi olanı (Boncuk değıl, hurma) ben kahvenin yanında da çok severim.
Bulursanız deneyiniz efendim ;)