2 Aralık 2015 Çarşamba

Ev hanimi

Merhaba,

Ha..ha... Bu blog Ada ya da cok guzel dokuman olacak ileride diy yaziyorum ya. Iste size en guzel ornek;




- Anne
- Efendim kizim
- Sence ben neden bu kadar cok seviyorum kesmeyi ( portakal kabuklarini sirf eglence olsun diye dogruyor ) 
- Gozu I pad de olan anne, cevap verir, bilmem
- ileride bir ev hanimi oldugumda sanirim cok eglenecegim.
- ha..ha... Sarilmalar. Opucukler.
- demek cok eglneceksin
- Ama tum ev isleri degil anneeeee





Yerim ben seni.
Masallah diyen anne



6 yorum:

Grace Happy dedi ki...

portokal yedırmeyı banada sevdırse keske :)

Oglak Kizlari dedi ki...

Ada da sevmezdi, burada ağaçtan koparıyoruz, bayılıyor.

Kızımda senin gibi olsun, kızım da senin gibi olsun ablası.

Özenen anne ama kızı için.
Nazar değmesin

tülin dedi ki...

Evet, dilerim çok eğlenir tüm hayatında :))

Asortik Krep dedi ki...

Pazar günü standın var mı?
Seni ziyaret edip en azından biraz konuşabilmek istiyorum.Çok yorgunum çok...

Oglak Kizlari dedi ki...

Amin Tulin im, Amiiin.
Minnettar anne

Oglak Kizlari dedi ki...

Yazdim sana Asortik im.

Dost anne