4 Kasım 2015 Çarşamba

Fethiye

Merhaba,

İşler, işler, Fethiye ye gittik bugün sabahtan.
Ortaca ya uğrayıp, yurtiçi kargo ile anlaşma metnimi bile imzaladım. İş kadınımı oluyorum ne. Kargolarıda gönderdim.

Arkadaşımın harika minik, elektrikli, benzinli, kontak anahtarı yerinde parmakma basılan bir düğme, parmaklarla açılıp kapanan kapılı Toyata arabasını kullandım bugün. Gerçi bir sersefil motorlu çocuk ( allahtan sıfır yaralanma) arabaya, o güzelim arabaya çarpmış. Çıkan fatura da süper tabi. Neyseki kasko var. Güle güle kullansın, tam şehiiçi arabası.




Toyota servisde, oturma ve bekleme odası da, tuvaletlerde süperdi. Çalışanlarda çok kibardı. 

Orada burada gezdik, tüm işlerimizi hallettik, Ada ya etamin bile aldım, evet, Ada kız etamine ve nakışa bayılıyor. Bakalım bu hevesi ne kadar sürecek. Ah Yıldız burada olsaydı ne güzel öğretirdi ona.


Siz böyle bir kaktüs gördünüz mü, kaktüs ağacı resmen.

Balık pazarında balık yedik, Edith ve Lisa yı gördük, lafladık, herayın ilk Çarşamba sı kurulan ikinci el pazarına gitmeyi unutarak, babafırın a uğradık ve eve geldiiiik.

Kalın sağlıcakla
Gezerek anne ve iş kadını






1 yorum:

KUZEYLİMİNE dedi ki...

Elektrikli araba süper de bizim insanımızın alışması lazım,arabadan hiç ses çıkmayınca özellikle teyzeler arabaya çarpıyorlarmış :) Yani araba duruyor ama teyzem durmuyor ve oturuveriyor kaputa.