28 Kasım 2015 Cumartesi

Evyapımı el, ayak ve hatta tüm vücut ovması

Merhaba,

Geçen  Istanbul seyahatinde bir hafiyelik yaptım, o dükkanda denediğim  el ovması çok hoşuma gitti, etkilendim. 

Acaba ben yapabilirmiyim ki dedim. Eve geldim, biraz internet, biraz kitap biraz deneme, çokça elimi ovduğumda ki o hisse ulaşmak için, vallahi şaka değil, denemeleri arttırdım. Yaptığım ürünü, gelenlere
denettim. Denediklerinde ne ki bu, ne olmuşki ifadeleri vardı yüzlerinde ama 20 dakika sonra kapıdan çıkarken istisnasız hepsi.. Ihmmm çok iyiymiş dediler. 

Ve sonunda son rotuslarıda yaptım ve ta...taaa... Yeni ürün hazır. Bence, CrocuS el,  ayak ve hatta tüm vucut ovma, peeling tuzumuz hazır. Tuz, Çorum mağara tuzu, rafine edilmemiş ki bu çok güzel. Badem yağı, gliserin , gizli bir madde ve portakal aroması. 



Önce tuz ile ellerinizi ovarak başlamanızı tavsiye ederim. Romatizma çıkıntılarına daha rahat masaj yapabiliyorsunuz, el de ki tüm olu hucreler gidiyor, tırnak diplerini yumuşadıkları için rahatça itebilirsiniz. Beş dakikanın sonunda avuçlarınızdaki ısı sizi birşekilde pek mutlu ediyor, o noktada ister avuçlarınızı gözlerinizin üstüne koyun, ister reiki yapın, bir süre sonra kazagınızı yada hırkanızı da çıkarıyorsunuz. Bence banyodan önce tüm vücut ovulsa ve üzerine ılık duş, vallahi hamama gitmiş gibi olursunuz. Bnden söylemesi.

Ilık su ile durulayıp, sonrasında Crocus, mürverli yada olmezotlu krem kullanabilirsiniz. Eğer çok yıpranmışssa, CrocuS göz serumu da kullanabilirsiniz, daha iyi olur.


Urun hazır değil bu arada, ne kavanoz vaaarrr ne de tuz kaldı.

Kendimle gurur duydum.
Kalın sağlıcakla
Stok kontrolü eksik anne

1 yorum:

Ra55 dedi ki...

Merhabalar.

Şifalı bir kremmiş. Ama, hangi şikayetler için kullanılacağını, tam neye iyi geldiğini belrtmemişsiniz.

Bu güzel ve şifalı paylaşım için teşekkür ederim.

Selam ve dualarımla birlikte her şey gönlünüzce olsun.