3 Ağustos 2015 Pazartesi

Mutfak kapalı

Merhaba,

Eşim ve kızım evde değil. Mutfak kapalı.
Ben ne mi yiyorum. İlk gün gittim, bir kilo çiğköftelik kıyma aldım, eve geldim birbuçuk kilo, hani şu Malatya da farklı ismi olan, unlu, irmikli bulgura ekledim, bir yumurta baharatlar, arada elimi batırdığım sıcak su. Hoop oldu güzel bir hamur ve başladım onları yuvarlamaya, attımm tuzlu kaynayan suya piştiler koydum kocaman bir kaba ve hoop dolaba. Hersabah içine iki yumurta ve tereyağ, kahvaltı işi tamam. 



E nasıl olsa Karatay cıyım, akşama doğruda incik ve bulgur topları, veya peynir ve bulgur topları. Arada damacana latte. Bitti gitti. Bol su da cabası.

Arada "face" de fotoğrafı gören Bonnie de geldi sebeplendi hatta Kış ın onada ücreti ile yapacağım. İş kadınlığım da devam hani 😊

Yüzme,yürüyüş, arada ayurveda kursum için bol okuma. 

Ha ama Yaz , kızartmasız olmaz, siz bana bakmayın alın kabakları yapın mücver, artık evde ne varsa.




Hadi afiyet olsun.
Tembellik yapan anne

3 yorum:

bilge ve annesi dedi ki...

ay ne güzel:))

Leylak Dalı dedi ki...

Ay güzel tabii de hiç benim gibi tembele göre değil, valla kutlarım hamarat anne onca bulguru yoğurduğun için :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Valla supermiş. Bu Karatay diyetini ben de yapsam mi acaba ?