4 Ağustos 2015 Salı

Köyceğiz, taş boyama etkinliği

Merhaba,

Hatırlıyorsunuz değil mi? Şehirdeyken Ada ile ne çok gezerdik ve aktiviteye katılırdık. Biliyorum Ada büyüdü, şehir değiştirdik, okul var v.s ama galiba özlemişim aktiviteye katılmayı, e tabi yalnız gitmedik. Hiç yalnız olmayız, topladım, arabaya sığacak kadar çocuğu ve tabi yetenekli misafirimiz Buse yi, hurrraaayyyy Köyceğiz e. 



Köyceğiz belediyesinin şansı kültür ateşesi Halil beyimiz var. Onun düzenlediği birsürü aktivite var. Çoğuna katılamıyoruz bile, hava sıcak, daima denizkenarı tercih ediliyor. 



Ama o gün, Esin hanım ın liderliğinde " taş boyama" aktivitesine katıldık, iyiki çok eğlendik, teşekkür ederiz. Hem erkek hem kız çocuklar çok eğlendiler, konsantrasyon da süperdi tabi. 



Eve geldik Ada hemen taşlar boyadı, epeyi bir oyalandı ve ve çalışmasına bayıldım. Kızım ya, ne yapsa bana çok başarılı geliyor tabi. Ama bakınız, doğru değil mi, boncukları falan yapıştırdı, yaratıcı kızım benim. 



Nazar değmesin bize. 

Kalın sağlıcakla

Aktivite sever anne


3 yorum:

Güliz'in Dünyası dedi ki...

Ada çok şanslı senin gibi bir annesi var... Ne mutlu size...Sevgiler...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Taş boyama çok güzel bir şey ne iyi yapmışsınız :)

Oglak Kizlari dedi ki...

Sağol Güliz, sağol Özlem

Gururlu anne