1 Haziran 2015 Pazartesi

Yine yeniden cilt bakımı, CrocuS yeni etiketler

Merhaba,

Vallahi öleceğim heyecandan. Yeni etikeketlerim geldi. Cem, öyle güzel dizayn etmiş ki vallahi kalbim duracak. 



İçlerine daha krem yapmadım ama muhteşemler. Bir de kavanozu çevirince artık, içindekiler de görülebilecek. Kayaköy, pazarında bir müşteri içinde ne var kreminizin diye sordu, ben sayayım size içindekileri dedim. Ama ben nasıl güveneyim, ben yazılı görmek isterim dedi. Öyle bakakaldım ve biriki dakika sonra evvet ya neden olmasın dedim. Sonuçta arz- talep meselesi değil mi? 



Derhal Cem e anlattım ve sonuç.

Göz serumu için de etiketleri yeniledik, onların da içinde ne var ne yok yazdık. Yihhhuuuuuuu


Ölmez otu çiçeğimiz de bu,



Sağolsun. Maşallah bize.
Heyecanlı ve canlı anne






2 yorum:

Derya dedi ki...

Çiğdem anne hayırlı uğurlu olsun yeni ambalajlar, keşke buraya da bir sayfa mı eklesen, bu çalışkan hanım neler yapıyor, ne ne için iyidir hem bilgi veren hem ürünleri tanıtan ne güzel olurdu. Şahsen ben merak içindeyim. Keşke oralarda olsak bir pazarda yakalasak seni hem sorsak öğrensek hemde görsek ama öyle bir şansımız yok :(

Oglak Kizlari dedi ki...

Derya,

Niye yok, düşürün yolunuzu.

Davetkar anne