27 Haziran 2015 Cumartesi

Evim, evim güzel evim

Merhaba,

Nihayet evdeyiz.
Ohhhh daha Sakar dan iner inmez, yeşil, yeşil hertaraf yeşil.
Missss kokular. Hele ev yolu ohhhhh.

Hava bulutlu ama sıcak. 
Bir iki çiçeğim kurumuş ama dağlarım, bulutlarım, leylek takırtılarım, bisikletim, kocam. Ohhh eviimmmm.

Şehir e ara ara gitmek faydalı ve güzel ama burası cennet benim cennetim,



Şimdi işler beni bekler.
Yabancı dil konuşulan pazarımdan alışverişimi de yaptım. Have a look, have a look cümleleri havada uçuştu yine.

Biliyormusunuz, şehirde ki pazarda bu sesleri aradım.

Kalın sağlıcakla
Doğasına kavuşmuş mutlu anne

2 yorum:

KUZEYLİMİNE dedi ki...

DÖNDÜNÜZ DEMEN GÜZEL EVİNİZE ,BİRDAHA Kİ GELİŞİNİZ DE HEBERİMİZ OLURSA SİZE BİR ÇAY ISMARLAMAK İSTERİZ .EŞİMİN İŞYERİ KAPALIÇARŞIYA YAKIN BİR HAN DA :)

Oglak Kizlari dedi ki...

Ooo gelmezmiyim. Hemn telfon alayım ckcigdem@yahoo.com.tr ye not edeyim de gelince damlayayım.
Hiç kaçırmam, çay bahane sohbet şahane olur eminim.

İmza yüzsüz anne