11 Mart 2015 Çarşamba

Leylekler

Merhaba,

Bu sabah kızımı ve eşimi okula böyle gönderdim. 
Bir hayalimiz daha gerçek oldu.
Çoook uzun zaman önce gelip Dalyan ı ve ilk okulunu kontrol etttiğimizde görmüştük okul bahçesinde ki bisikletleri. 
Kızımız çok küçüktü o zaman, keşke diyip hayatımıza devam etmiştik.

İşte bu sabah, bu görüntüler beni mest etti. Şükür bin kre şükür Allah ıma.






Yemek vereceğimi sanan Poyraz baba- kız ı takip etmedi.


Sonra bahçede oturup "sudoku" çözerken, tak,tak bir ses. Allah Allah bu ne olaki, aaaa Leylek ler gelmiş, kimseye haber vermeden atladım bisiklete ve vira, nereden geliyor bu ses... Fotoğrafını çekememişim.


Yolda bu harikuladeyi gördüm. Koruyor, neleri mi?
Aşağıda ki koyunları ve kuzuları tabi, bana kızmadı Allah tan. :) 

leylek te benden önce gelen araba yüzünden, konduğu elektrik direğinden uçtu. Sanırım Aydem in yaptığı, Calbis Hotel in çatısında ki yuvaya konuşlanacak, fizibilite çalışmaları yapıyordu. 

Sessizliği taaahül yada ""taayül müydü?""  Edebiliyormusunuz. Leylek, tak taklarıı duyuluyor. 
Ohhh Yarabbim Şükür, bütünü bozmadan şükür.

Kalın sağlıcakla
İmza şarabı devirmiş çakırkeyif anne


1 yorum:

Derya dedi ki...

Süpersiniz, aslında tam olarak hayallerimi yaşıyorsunuz desemde olur, sevgiyle kalın..