23 Mart 2015 Pazartesi

Köyceğiz 2.el pazarı

Merhaba,

Sıcak ama yine güneşsiz bir gün var.
Oysa dün harikaydı.

Ben pazarda satış yaparken, aile göl kenarında nefis bir gün geçirdi.
Kardeşim uyumuş bile, gerçi tek taraflı yanmış, eniştesine çevirseydin beni ara ara dedi. :)

Satıcısı ve alıcısı az bir pazardı ama getirisi yabana atılır gibi değildi. Nazar değmesin.
En ilginci, tahta havan ın satılıp Avustralya ya gidecek olması.

Yanımda götürdüğüm tüm kremleride sattım daha ne  olsun. Şükür, milyonkre şükür.

Bu seferki pazar arkadaşım Ellise idi. Kabaktan ve gazete kağıdından yaptığı sepetler bir harika. Standlarımızı, Okçular dan Gülay ın harika taşları da renklendirdi. Ne yetenek. Yardımımız olduysa ne ala.

Arkadaşlarımızda geldi, Alp ve tatlı eşini de gördüm. Annetella bağımlısı oldular, sohbet muhabbet.

Haftaya Akyaka pazarı var, hazırmıyız, cevap hayır. Çok çalışmam lazım çoook. :)



Kalın sağlıcakla

2 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Çok sevindim :)

Unknown dedi ki...

Merhaba, ben de pazarda 2. el kıyafet satmak istiyorum. Nasıl bir yol izlemeliyim?