22 Aralık 2014 Pazartesi

Kirayı ödemeyen kiracı

Merhaba,

Direkt konuya gireyim.
Kiracımız kirayı ödemiyor. Bizi öyle zor duruma sokuyor ki.
İnanılmaz.
Başkalarının rıskını yiyip nasıl rahat uyuyabiliyorlar anlamıyorum.

Üstelik yalan dolan, ha bugün ha yarın, ayın 22 si el insaf yahu.Geçen ayda böyleydi.
Kiracım yüzünden ben'' eksi bakiyeye'' düşüyorum ve habire herşeye faiz ödüyorum.

kiracı ile ilgili görsel sonucu



Neler yazmak istiyorum ama ah..

Ne yapacağız, kötü mü olmalıyız.

Kalın sağlıcakla
Dertli anne

4 yorum:

Begonvilli Ev dedi ki...

Ben size bir kaç ay önce kiracım yüzünden yaşadığım sıkıntıları anlatayım; Antalya'daki dairemi yalvar yakar kiralayan mankenler kadar güzel ve alımlı genç kız bakın neler etti:
Üç ay kirayı ödemedi. Elektrik ve su faturalarını rica ettiğim halde işlerini bahane edip üzerine almamıştı. Onları da ödemeden kaçıp gitmiş. Annem teyzem ve avukat olan kardeşim polis eşliğinde kapıyı açtıkları zaman bir çöp evle karşılaşmışlar. Üstelik ona emanet ettiğim bir kaç parça değerli eşyayı götürmüş. Özel tasarım stor perdelerimi de almış.. Kimseye güvenmeyeceksiniz!

Adsız dedi ki...

herkesin zor zamanları olur ev sahipleri hepmi böyle yahu.çok şükür evimiz var ve vicdanımızda belki zor zamanlar geçiriyordur kiracınız olamaz mı...sizin hiç mi olmadı..

Oglak Kizlari dedi ki...

Offff begonvilli ev, umarım benim başıma gelmez.
O zaman hep kötü olaylar oluyor sen de kötü oluyorsun. herkes insanlıktan çıkıyor filan.
Neyse ki yatırdı. Ama hiç rahat değiliz, ya gelecek ay da böyle yaparsa, hiçbirşey yapamıyoruz.

Neyse işte kötü konular.

Üzgün anne

Oglak Kizlari dedi ki...

Sayın Adsız,

O zaman açsın söylesin. İnsan ha bugün ha yarın diyerek hep oyanlanır mı. Çocukmuşuz gib, yarın yatıracağım abi. hep bu.

Birde girdiğinden beri hep böyle. O zaman oturma kirada git kendi evinde otur.

Yani hkaye uzun ve detayları var. Öyle hemen yargılamayın kötü evsahibi diye.

Üstelik onun yüzünden eksi hesaba düşende benim. Bizim hakkımızı yiyor. Olmaz.

Üzmeyin beni sayın Adsız.