17 Aralık 2014 Çarşamba

Bayanlar yürüyüş - Çandır tepeleri

Merhaba,

Şenay ım balım, post istemiş, kırarmıyım ben seni. Buyrun;

Güneşssiz ama güzel bir havada yine çok güzel, bildiğimiz yerleri ama Sonja sayesinde bilmediğimiz patikalardan gezdik. Muhteşem manzaralar... memleketimmm.


Başlangıç, kanal arkamızda kaldı.


Adaçayı, e tabi topladım yine yeniden.Demedi 4 Tl haberiniz olsun.


Yollar muhteşem.


Tanrı nın bahçe dizaynları harika.



Ara ara güneş te açtı.


Bazan kutsal ışık da geldi.


Mantar ve yavrusu.
Yavrusunu Naime gösterdi, yoksa ben sadece mantar ı görüp yoluma devam edecektim.


Bu da daha yavru ve tek başına olan mantar.


Tarihle herzaman içiçeyiz.


O güzelim yeri çöplük yapmışız.
Inanılır gibi değil.
Neden? neden.


Çöplüğün manzarası !!


Sonbahar mı, İlk bahar mı belli değil.






İnanamıyor insan manzaranın güzelliğine.


Klasik pozum. :-)




Sırt çantam geziyor.





Su termosum ve ben mutlu bir anımızda.




Bir başka tepe bir başka açıdan yine yeniden manzara.
Yenen kuruyemişler, öğlen yemekleri, harkulade sohbetler de cabası.


Ve Çandır iskele.
Harika, inanılmaz sakin bir yer.









Ve yine keyif, maşallah bana-bize.



Yolda bu sevimli kuzu yu gördük. Bu sabah doğmuş. Kucağıma aldım, sıcak hoşuna gitti. arkamdan bağırdı yazık. Ah benim olsa kucaklasam onu çokcana.




Ve dönüş. Karşıya minik sandalla 11 kişi geçiş. Hey fotoğraf çekiliyor, gelsene Moyra.


Hah..



Kalın sağlıcakla
Gezerek anne

Hiç yorum yok: