11 Kasım 2014 Salı

Likya yolu yürüyüşü - Bölüm 3

Merhaba,

Çok ara veriyorum, çok şeyler oluyor. Neyse şu Likya yolunu bitirelim, Şenay dan fırça yemeyelim.



Tesettür Hotel i olacakmış, ne olursa olsun, şu güzelliğin içine nasıl edebiliyorlar anlamıyorum. Yahu yazık, yahu olur mu? ah.. memleketim ah yurdum insanı. İçimiz sızladı içimiz.




Bu fotoğrafta daha iyi gözüküyor.
Heyhula, hiçliğin oratsında. Yazık bize.



Patara ya doğru yaklaşıyoruz. Olmuş 20 - 25 yıl gitmeyeli.


Bir kısım yol, bayağı yoldu.


Manzaralar, yağmur bizi takip etti. Hergün arayan arayana. Burada tufan var, ne yapıyorsunuz oaralarda. Dedim ya Sonja nın sihrine yapıştık, keyif içinde yürüyoruz.


Harkulade zeytin ağaçları. daha çok fotoğraf ekleyebilirim ama bilmem ki bıkarmısınız?




Son noktaya geliyormuşuz, haberimiz yok, yağmur hafif çisilemeye başladı.



ve yağmur yağmaya başladı, hemen bu tesise sığındık, gelsin çaylar.


Pataraya çıkış kapısı :-)







tesisin adı.


Yaz mevsimin de ne şenlilki olur burası.
Denize de girdimkine.


Ah bu yollarda kimler yürümuştür.



Ruhum okşanıyor, doyuyor böyle güzel yerlerde.


Mozaikler kapanmış. Oysa 25 yıl önce...


Dağ taş sera. Kimler yiyor bu ürünleri bilin bakalım.






İnanılmaz, harkulade, muhteşem.


kardeşim oku bakiim.



Kafa koyma yeri bile var. Rahat ediniz.


Sıklamenler bir harika.



Bu nedir??






Üstünde yürümedim, valla. :-)



Bulutlar da  muhteşemdi.






Şehri, o bu habire işgal etmiş, en son Araplar gelmiş galiba, kadınlar ve çocuklar da hoppaaa nehire atmışlar kendilerini, tecavüzler ve yeni karışık, soysuz nesil olmasın diye, pek gurur verici bir son.




Harkulade değil mi.
Bizim Kaunos ta ( Dalyan ) bir konser düzenleyesim var. Acepalla grubu olabilir mesela.
I have a dreaaammm.


Kalın sağlıcakla
Yoğun ve iş kadını anne.

Hiç yorum yok: