5 Eylül 2014 Cuma

Yumurtalı Gözleme

Merhaba,

Bir şikayetim var, blog umda, etiketler olsun, insanlar okumaya geldiklerinde sadece o gün yazdığım yazıyı değil tüm yazılara da bir göz atsınlar istiyorum.

Neredeyse tüm başlıklarımı yeniden etiketledim ama bir türlü katogoriler kısmı olmuyor, olamıyor.
İmdaaatttt, yokmu bana vakit ayırabilecek olan.

Ah Özlem geldiğinde keşke daha çok vaktimiz olsaydı da bakabilseydik şu işe :-(

Bir diğer sıkıntımda, sabah kahvaltılarında ne yapayım oluyor. Benimki kolay, haşla iki yumurta, Karatay kahvaltısı. Ok.
Ama ya kız ve koca kişisi.

Blog larda dolanırken, sanırım hafif tarifte buldum bu güzel görünüşlü gözleme tarifini.

Buyrun;



Bir yufkayı açıp, tam ortadan ikiye bölüyorsunuz.




Diğer tarafta biraz yağ ve su karışımını kasede hazır ediyorsunuz.
Vallahi musluktan doldurdum ama İstanbul da, Tifo salgını varmış, siz ya kaynamış yada iyi su kullanın.






Fotoğrafları Ada kız çekiyor artık. Asssitanım çok iyi yani. Bugün çocuklarla yaptığımız ''krem atölyesi'' nde de çok yardımcı oldu. Keyif de alıyor.




İkiye ayırdığımız yufkaya yağ ve su karışımını fırça ile bir güzel sürüyoruz.





Sonra hazırladığınız, isteğinize uygun iç ve üzerine bir yumurta kırıyorsunuz yarım yufkanın ve katlıyorsunuz.



Sonra hoopp tavaya ve tereyağı eritip azıcık her iki tarafına eklemeyi unutmayınız efem.
Sonra ki fotoğrafları yok, çabucacık bitti. :-)





Bu aralar çok sıcak, Poyraz bey bunalıyor ve ıslak olabilecek heryeri eşeleyip yatıyor.
Çiğdem in çiçekleri güme gitmiş kimin umrunda.

Orjinal tarif için bir tık ltf. Hafif Tarif.

Bugün çocuklarla ''krem atölyesi'' yapmış mutlu anne

Kalın sağlıcakla


Hiç yorum yok: