7 Eylül 2014 Pazar

Meseleler

Merhaba,

Taslak da buldum bu yazıyı, buyrun;


Ne zor bu iş, evlilik.
Memnun etmen gereken ne çok insan, idare etmen gereken bir akraba grubu birde üstüne onların arasında ki ilişkileri çizgide tutma çabası. Koca kişisi Allah tan benim gibi de, ne o benimle nede ben onunla uğraşıyorum.

Of ki of. Üstelik bu akraba insanlarının hepsi kendince haklı bir insan kalabalığı.

Herkesin bakış açısı, yaşadıkları,  düşündükleri farklı.

Kimi diyorki suratı asıktı, kimi diyor ki vay  bana şunu vermedi, yan baktı şunu yapmadı, söylemedi, söyledi. V.s.

Seni düşünen yok, herkes söylemek istediğini söyleyip çekiliyor. Arada kalıyorsun, idare mi edeceksin, söylediklerine dikkat edeceksin. Yaşamakmı ulan bu. Bazan alıp başımı gidesim var.

Kızım da bugün ' annem geldi' diyeceğine " ı pad '' geldi desem acaba derdimi güzelce anlatmış olabilirmiyim.

Bir ara yazmışım bu yazıyı, kimbilir ne olmuştu. Allah tan unutuyorum yaw.
Bravo bana.

Ada dan inciler;

Ada cım bugün bir arkadaşının doğumgünü biliyorsun, aaa öylemi anne, biraz duraksama sonra, anne biliyorsun pek ciiddiye almıyorum, a.. Aa neden kızım. Anne, düşün o beni dogumgünümde aramışmıydı. Bilmiyorum kızım, aramadı.... Hiç annesine çekmemiş bu kız. :)

Kalın sağlıcakla
Kindar olmayan anne
Herkes aynı şeyi yaşıyor, o yada bu şekilde diyen anne


Not dün akşam çok keyifliydi, teşekkürler Henshaw ailesi.

Hiç yorum yok: