7 Eylül 2013 Cumartesi

Boncuk - kedimiz

Merhaba,

Asma dan topladığım işlemden geçirdiğim üzümler, onları 5 gün dışarıda unutmama rağmen gayet güzek kurumuşlar.  Yeterince sulular ve yemek için Kış a kalacaklarını hiç zannetmiyorum :-)

Tarif için bir tık ltf.





Bir diğer konu;

Dün sabah Boncuk, yemek yemeye gelmedi. Allah Allah, ne oldu dedik ama sonra gündelik işlere daldık ve onu unuttuk. Kalan mamayı da Zeytin sildi süpürdü.

Akşam, bahçeye bir kedi geldi ama yalpalıyor, sinsi yürüyor gibi, Ada Boncuuk dedi, Cem hayır o Boncuk değil dikkat et dedi. Ben gittim, oğlum Boncuk diyince tepki verdi, oturmaya çalıştı olmadı, yatayım dedi olmadı. Yardım ettim, sevdim oturdu. Hemen yemek ve su verdik, biraz yedi ama sonu gelmedi.

Sonra ön tarafa gidip yattı ama gözler donuk, nefes alıyormu diye kontrol ettim ohh alıyor, yemek de yedi içim rahat gibi ama olmadı rahat edemedik. Hemen yemeğimizi yedik ve koyduk hareketsiz kedimizi içine havlu serdiğimiz kutuya ve doğru vet.

Anlattık durumu, arka kısmı ıslak, kavga etse yüzü gözü de hırpalanmış olurdu dedik.

Hiç beklemediğimiz bir soru sordu; Nerede oturuyorsunuz?? söyledik. Kedi nin ev in kedisi olduğunu belirttik. Eve gidince tutun bugün onu dışarıya bırakmayın dedi. Olmaz ki, Boncuk sokak kedisi neden diye sorduk.

Bu kedi bana sabah da geldi dedi, kısırlaştırılmak için Belediye ekipleri getirmiş. Dedikki, e kedi zaten kısırlaştırılmış. Ben de belediye görevlilerine bunu söyledim dedi, bakın kulağı kesik, ben kısırlaştırdım onu dedi. Ohhh bir rahatladık kı, biz ''uyutma'' ihtimalini bile düşünmüştük.

Ancak, kedi kısırsa, hayvana niye narkoz verildiğini anlamadık. Meğer Boncuk taki ıslaklık, çişini tutamamaktanmış, sersemlikte narkozdan.

Aklımız almadı, hayvanın tekrar yaşadığı travma, ona nasıl davrandıkları ise ayrı travma.

İlgilenilecek konular 2 oldu.
1. Hayvan hakları
2. Tüm hayvanları korkutan ve burada olmaması gereken '' havai fişek'' maymunluğu.

Ne diyim. Bindiği dalı kesmek diye buna denir herhalde.
Bazen, bu güzelliğe layık değiliz diye düşünmüyor değilim.

Kalın sağlıcakla.
Ömer Kağan, dogumgünün kutlu olsun.

Merkeze, aşlesine katılmak için acele eden anne 


5 yorum:

Begonvilli Ev dedi ki...

Üzümleri afiyetle yiyin.
Boncuk kediciğe de geçmiş olsun. Ne yazık ki böyle dikkatsizlik kurbanı hayvancıklar pek çok.

hayatreceli dedi ki...

harika görünüyorlar hepsini bana gönder desem:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Afiyet olsun marifetli anne :)

Oglak Kizlari dedi ki...

Begonvil,

Üzümler bir harika oldu.
Ah sorma.

Hayvansever anne.

--------------

Reçelim,

Olmazzzzzzz.
Ama seneye inşallah.
Valla diyen anne

------

Özlem,

Mersi hayatım, size de.

Dehşet anne

mine dedi ki...

Oh be dedim ben de geçmiş olsun