11 Ağustos 2013 Pazar

Bisiklet ile yine yeniden

Merhaba,

Bisikletle flörtlerimiz başladı. Insan binmeyi unutmuyor ama ataklık unutuluyor ( muş) onu tecrübe ettik.

İlk bir hafta kıçım fena halde ağrıdı, kollarım hep yukarıda durmak istedi ama bu hafta hiçbir arıza yok. Yaşasın.

Bu akşam kızımla, Cem in itirazına rağmen gizli bir kaçamağımız oldu ki, oh tadından yenmez. Kızımı ön ( erkek bisikleti) çubuğa oturttum, ohh kuzumun kokusu burnumda, saçları yüzümde bir de kikirdiyor annee bu çok harika bir şeymiş  diye.

Ne güzel anlar, insan yaşadığını hissediyor.

Hava karanlık, bakkala gittik, çekirdek aldık döndük. Dönüşte babamız bize çok kızdı o ayrı.

Temsili foto,

Dün Yasemin ve Beliz le birlikteydik ve Musa. Bayram tatili dolayısıyla katıldıkları tur Dalyan a da uğrayacakmış, önceden sözleştik Ada kız a söyleme dediler, sürpriz yaptık Ada ya. Pek sevindiler birbirlerini gördüklerine , çok eğlendiler. Yalnız Dalyan ve İztuzu hiç görmediğim kadar kalabalıktı, inanılmazdı, hava da çok sıcaktı. Duşta sıra vardı sahilde yahu.. Eve geldiğimizde, cennete geldik sandık.

Neden Yasemin lere, Göcek i ve Çalış plajını boşverin bize gelin demedik, yuf bize.

Göcek ve Çalış foto.

Bugün Laura aradı, .... ne mutlu olduk. Gelip geçici arkadaşlıklar değilmiş diye, pek bir mutlu olduk. Sevdik, sevilmişiz dedik.

Kalın sağlıcakla
Sivrisinek ısırık izlı anne

ayak izleri-sevgi dedi ki...

ya ben binemiyorum bisiklete.. küçükken ilk denememde uçurumla burun buruna gelince bir daha hiç istemedim.. ama şimdi çok özeniyorum.. diloş öğrenirken bende alıcam eğitimini :)

Oglak Kizlari dedi ki...

Sevgi,

Derhal, hiç vakit kaybetme ltf.
Pek keyifli.

Yarılmış anne

gügüyle hersey dedi ki...

canim fotolar cok hos bisiklet sürmek harika birsey ama türkiyede bisiklet sürmek ayip degil mi? ben birkeresinde sürmek istedim ayip falan dediler