17 Nisan 2013 Çarşamba

Eski Aysun un peyniri ile ilgili bir yazı



Iyi akşamlar,

Taslaklar kısmında bu eski yazıyı buldum. Kayıtlar için yayınlıyorum efem.

Ada dan inciler;

Kızım heyecanlanınca dilini ağzının içinde yanaklarına sürerek dolaştırıyor. Bunu ustaca yapıyor ve dili ağzından dışarı hiç çıkmıyor. Daha önce evde hiç böyle bişeyy yapmamıştı. Gösteride farkettik. Komik kızım benim.


Gunaydın,

Peyniri ( Aysun un bir dönem yaptığı kaşar peynirinden bahsediyorum) açtım, o sırada beyaz şarap içiyorduk. Tüm kuruyemisleri bir kenara bıraktık ve tam da cocuklugumuzun tadı damagimiza geldi. Demekki biz çocukluğumuzda da sutten yapılan peynirler yiyormusuz. Eve giren markalar da kötü markalar değil oysaki. Ya Pınar ya da Sutas tıramma lezzetleri böyle, Aysun un peynirleri gibi değil.
Ah bide su ince krakerlerden olaydı yanına ohhhh sarhoş olurduk herhalde.

 
 Foto temsilidir, kaynak fotonun üstünde yazıyor.

Bilmem Ratatauii ( Ratatoille ) yada nasil yaziliyorsa iste o filmi seyrettiniz mi? Animasyon ve bir farenin ahciligi hakkında bir film. O filmin bir sahnesinde yemek elestirmeni bey, kabaklı bir yemegi yiyor ve birden kendisini annesinin mutfagında aynı yemegi yiyen bir cocuk olarak buluyor. Iste biz kasari yiyince aynı duyguları hissettik.

Tesekkur ederiz Aysun'um ve senin adında tum ekibine.
Ellerinize saglık. Bundan boyle biz daimi alıcı olacagız. Epeyi bir süre de alıcı olduk, bazan arkadaşlarımda aldılar, kimileri acı dedi ama bize çatmadı o acı modeller.

Ada nın onune habire bu kasardan koyuyorum ki yesin.  Oda bir yiyorki kuzum. Icimin yaglari eriyor valla. Ikinci paket de bitmek üzere yani tatilden once peynir falan kalmayacak bizde.
Sutas ın yarım paketi hala bekliyor garibim. Mail grubunda, aman paketi hemen açın ve yiyin  diye ısrar edenlere selam ederim.

Arada Yaz tatiline gitmişiz herhal;

Iyiki burada sizlerle birlikteyim.

Kızım tatil dönüşü  odasını özlemiş, dağıtıyor. Bende odasını dağıtmasını özlemişim. Müzikde dinliyor. Ohhh mırıldanıyorda, burnuda akmıyor, kimene çatı akıyorsa.:-)

Kayıtlar için post olmuştur. Affola.

Kalın sağlıcakla
O peyniri özlemiş anne




1 yorum:

annesiningülü dedi ki...

o peynir'den istiyorum sanirim :)