14 Mart 2013 Perşembe

Kış Bahçesi Kristin Hannah yorumu

Merhaba,

Asayiş berkemal. Sadece İnternet ile problem yaşadık, merak edip arayıp soranlara çook teşekkür ederim.

 Arada bu yazarın bir kitabı daha bitti. Onun yorumu daha sonra.Kaldı bir kitap '' gece bahçesi''.




Kış bahçesi de yine kolay okunan, hemen ilginizi çeken, merak uyandırarak okunan bir kitap.
Yazar bu işi biliyor. Herşey var ilginizi ve merakınızı canlı tutmak için.

Kitap daha bitmedi ama bu sabah kitabı okurken, kardeşlikle ilgili bir cümle okumam ara vermeme ve bu yazıyı yazmama sebep oldu.

Kitap kahramanı kardeşler; Meredith ve Nina konuşurlarken, arka sesleri de konuşuyor. Birbirlerine hiçbirşeyi açıkça anlatmıyorlar. Anlatsalar kitap konusu çıkmaz o ayrı tabi :-). Ben kendi kardeşimle konuşurken ne düşünüyorsam onu söylüyorum, evet benim kardeşim biraz mesafelidir. Bazan ona bişey söylemekten korkarım, evirir çevirir ya sonra ya tam da zamanı dediğimde söyleyiveririm o ayrı.

Kardeşimi severim ben. Ada kıza kardeş yapamadık diye çok üzülürüm kardeşimle vakit geçirdiğimizde.
Birde çok güler çok eğleniriz biz kardeşim canla.
Iyiki var.

Kitap mı, evet evet okuyun, çerez kitap işte.

Kalın sağlıcakla.
Paslanmış anne 

6 yorum:

Karyatid dedi ki...

Kardeşim, Ben seni daha çok severim:)

Elifim uyurken dedi ki...

oooh beeee!!!
hoşgeldin

asli@b dedi ki...

Ben de hem kardeşlerimi hem de sizi severim :)

Oglak Kizlari dedi ki...

Canımcım.

----------

Hoşbulduk gurban. Bebiş nasıl??

------------------

Bitanesin Aslı can.

Neşeli anne

ikisatirdokturmelik dedi ki...

Guzel bir kitap dediğin gibi çerezlik:)
Ardından Leningrad Kuşatması adlı filmi seyretmelisin..
Ben basaramadım izlemeyi , izleyeceğin bir site bulursan banada söyle lütfen!
Sevgiler

Oglak Kizlari dedi ki...

Hımmm, Leningrad kuşatması ha.. h,ç duymadım. Yani olayın genelini biliyorum da filmi olduğunu duymamıştım.

Haber ederim.
Bakarak anne