14 Şubat 2013 Perşembe

Sevgililer günü ve Zumbara aktivitesi


Sevgililer gününüz kutlu olsun.

Buyrun oradan buradan seçmeceler.

Teyzesi, ada ya mektup göndermiş, duyguları yoğun olduğu bir anmış, çok hoş bir yazı. Fakat Ada kız hayal kırıklığı yaşadı, oyuncak değilmiş, kızım çok değerli bak teyze mektubunda sormuş; ne zaman tek atıcaz diye, anne tek atmak ne demek, babası anlattı, ben de sen büyüyünce dedim, Ada da yani teyze ölünce mi dedi, güldük gayri ihtiyari, kızım Allah gecinden versin dedik. Sonra dedik ki ne kadar saf.

Bu aralar burnunu çok sümkürtüyoruz ya, bende güzelce sümkürsün diye hadi kızım Yeşim Hala duysun, Arman duysun diyorum, önceki gece onlar şimdi uyuyorlardır demez mi. Akıllı kızım benim, yine bizi dağıttı gülmekten. ( Yeşim hala Avustralya da yaşıyor)

Okuldan dönüşte nergis aldık çiçekçiden Ada kız la. Akabinde Cem i aradım, hayatım sevgililer günü çiçeğimiz aldım, sen alma. Cevap şöyle; aa bugün almasaydın, seni kazıklamışlardır. Tencere - kapak olayı bu olsa gerek.

Ada acıktığı için eve döndük hemen okuldan sonra, birkaç kere de  yolda anne çok acıktım dedi, bir ara ne yemek var dedi, çorba ve kereviz dedim, yaaa dün yedik ya, ben bidaa yemem dedi. E aç kalıcan o zaman dedim tamam dedi. Eve geldik, ne çorbası, yoğurt çorbası. Ben sadece çorba yiycem, olmaz kızım. Bir süre sessiz kaldık ve sonra anneee kafam yeme diyor ama karnım gurulduyor, yiyeceğim dedi. :-)

Bu arada kereviz in yemeğini yaptım ve yeşil mercimek ekledim, bence çok güzel oldu. Cem, mercimek yakışmamış dedi, Ada nın ise farkettiğini sanmıyorum.



foto kaynak; canboğazdan.blogspot.com


Haftasonu epeyidir  takipte olduğumuz, etkinliklerinden birine katılmak istediğimiz  Zumbara nın organik pazarda ki yerine gittik. Daha önceden hazırladığım tüm bana yaramayan şeyleri ( ki bunlar, kıyafet, oyuncak, elektronik, giysi v.s. olabilir) hazır etmiştim. Ama hala güzel ve giyilebilir durumdaydı.  Bana 10 kuponluk bir kart verdiler ve sıra bana gelince hazırlanan tezgahları gezdim ve 3 ü Ada ya olmak üzere 10 kitap aldım.



Bir tanesi de DVD idi. Tess.


Inanılır gibi değil, işime yaramayan eşyalarımı verdim ve işe yarar 9  kitap ve 1 dvd  bizim oldu. Eğer götürdüğünüz bazı ürünleri işe yaramaz yada eski bulurlarsa, size hibe etmek istermisiniz deniyor ve bir kutuya koyulup ihtiyacı olanlara gidiyor. Süper değil mi, para yok, sistem değiş tokluşa dayanıyor. Hertürlü şey değiştirilebiliyor, seminer bile alabiliyorsunuz, yada biriyle bir saat satranç oynuyorsunuz mesela.  Zumbara nedir mi, buyrun çeşitli kaynaklara buradan tık,tık, ve nicelerini siz nette araştırabilirsiniz.

Biz oradayken çekim de yapıldı, ünlü de oldum yani. Öhöm.

Ben yeni bir aleme dalıyorum. Yihhuuuu...

Ada kız da pazar da, daha önce olmayan bir tahta oyuncak standında vakit geçirdi. Iyiydik ma-aile yani.

 



Birde geçenlerde Özlemaki den bir fikir almıştım. Sağolsun güzel bir akıl vermiş. Büyük balık fırına verirken göbeğine sarımsak ve bolca zencefil rendeledim. Çok hoş bir rayiha verdi balığa. Denemenizi tavsiye ederim.





O akşam Yaprak da vardı, diş perisi olarak. O da beğendi.

 

 Bu da kızımın bize biz kalkmadan hazırladığı Pazar kahvaltısı. Bir keresinde Rakı komuştu başköşeye, neyse ondan vazgeçmiş :-)



Büyük teyze Winks okuyor Ada ya.


Cicoş a maşalllah. Allah uzun ömür versin.

Kalın sağlıcakla
Düşünen anne






 




8 yorum:

Ozlemaki dedi ki...

kuzucuk çok şeker yahu =)
ve bu arada eğer zeytinyağı şişelerinden birini ayırma imkanı varsa: içine dilim dilim taze zencefil ve sarmısak koyasın.
=)

Oglak Kizlari dedi ki...

Deme yaw Özlem, offf hemen sarımsak alayım ve hazırlık yapayım, şimdiden ağzım sulandı valla.

Hevesli anne

mine.tozanlioglu dedi ki...

neler buluyorsun neler yapıyorsun sevdim kitap alma olayını Ada kıza kereviz yedirmeni de çok sevdim bayılıyorum size sımsıcak sevgilerimi yolluyorum öpücükler

Ozlemaki dedi ki...

fırında balıklara çook yakışıyor özellikle =)

Oglak Kizlari dedi ki...

Mine cim, Bizde bayıldık valla.
Kitap dışında herşeyi alabiliyorsun, nano teknoloji topu bile vardı.
Aldık sevgilerini, sağol varol.

Çokyönlü anne

Oglak Kizlari dedi ki...

Aldım notumu Özlemaki, iyiki varsın.

Minnettar anne

LeylaK dedi ki...

enteresan bir aktiviteymiş :)

Oglak Kizlari dedi ki...

Leyla,

Süper yaw. Web sayfaları daha da enteresan.

Keşfeden anne