13 Ocak 2013 Pazar

Hamsi Pub / Maltepe

Merhaba,

Sabah kalkış, güzel bir kahvaltı. Sonrasında Ada daha ailemize katılmadan tuttuğum günlüğü okuma üzerine Ada lı Yıllar filmini izleme ve teyzenin gelişi. Sonra ver elini Büyükanne oradan cicoş, oradan anne ye gitmeye halimiz kalmadı, dışarıda olmalıydık. Otopark a bıraktık arabayı ve bir dolaşalım dedik. Maltepe ye çıktık, Beşçeşmeler e geldik ve aaa güzel minik, salaş biyer, hadi oturalım dedik ve iyiki oturduk.  Mutlaka ziyaret edin derim.


Ada kız a eldiven aldık. Köpekli. 5 Tl.


Şu fotoları çeviremiyorum ya. Ada kız kreasyonu - today -


Güllü tabaklar..


Eldivenimiz.


Keyiften yarılmış kıvırcık saçlı anne ve kızı.
Cem düz olan fönlü saçı tercih ediyormuş, bak o pahalı dedim ama yine de o saçı seçti. eh..


Aa Hamsi Pub mış ismi.


Karal laaaarrr


Salatamız.


Hamsi ler.


Baba - kız.

Arayın rez. yaptırın bu harika yere.


Tam karşısında Dibek kaave var. Canlı müzik vaaa.


Yan tarafta yine balıkçı, kimene.


Diğer taraf.


Kızım. Pek sevdi pub ı. Balık tan sonra gelen sıcak helvayıda.
Hesap 70Tl gayet makul.


Operiz.
Gazete okumaya giden anne



9 yorum:

Unknown dedi ki...

Hamsi diye me liyorum desem :) İstanbul'a geldiğimde yenilecekler listesi yaptım ucu bucağı yok :) Hamsi kokoreç işkembe midye tava tulumba ..............

Kilo verdim gelince hepsini alıcam :) gibi görünüyor.

Öptüm

Elifim uyurken dedi ki...

ikinci çocuk sonrası biz bu ailece eğlencelere ara verdik. postunu okuyunca ne kadar özlediğimi farkettim..
hep böyle ailece bol bol eğlenin inşallah...
özlem..

Oglak Kizlari dedi ki...

Alev,

Bence giderken al ve buzluğa at yada Kervitaş mı hangi marka bilmiyorum, marketlerde dondurulmuşu var, onlardan bakın ve at buzluğa ltf. Aaa buna can mı dayanır a canım.

Almadan ye ltf. vermek zor.

Buyurgan anne

Oglak Kizlari dedi ki...

Özlem,

Senin ufaklıkta bir geldin 2 ye tekrar başlarsınız. Ha sabır..

Iyimser anne

mine dedi ki...

çok şeker bir yer belli sizin çekirdek ailenizle daha da şeker olmuş ben de pek özendim Ada kız güle güle kullansın eldivenlerini öpüyorum

ikisatirdokturmelik dedi ki...

Ikı kıstır Turkıye' ye gelmıyoruz hasret kaldık hamsıye, valla kokusu buraya kadar geldı.......bır tabak bu tarafa lütfen....afıyet bal seker olsun.....sevgıler....

Oglak Kizlari dedi ki...

Mine ablası,

Sağol varol.
Karşılıklı özendik ha.. :-)

Şükreden anne

Oglak Kizlari dedi ki...

İktisadidöktürmelik,

Canım ya, yok mu dondurulmuş filan gelen oraya. Affedersin.

Ne diyim en kısa zamanda afiyet olsun :-)

Eksik anne

Maltepe evden eve nakliyat dedi ki...

Başarılı bir yazı olmuş