1 Kasım 2012 Perşembe

Atatürk çülük mü, Kemalistlik mi yoksa Ergenekonculuk mu?


Merhaba,

Yaw çok tepkisiz kaldım diyordum, ama ne yazacağımı nasıl konumlandıracağımı bilemiyordum, benim yerime yazmış ablam, Pakize Suda, bayıldım, güldüm de ağlanacak halimize buyrun;

http://www.haberturk.com/yazarlar/pakize-suda/789199-kiyamet-kopsa-inanmam

 Pakize Suda

Bir de bu aralar Nükhet in verdiği hep önyargılı olduğum Hurma ile aşk yaşıyorum.
Eskiden hep hamamböcekleri ile benzeştirdiğim için yemezdim.

Sonra Hurma şekeri hakkında bilgilendim, yabancı yemek kanalları sayesinde. Pilates kursunda bademlisini getirmişti bir arkadaş, bayıldım.

Şimdi, yiyiyorum ve çekirdeklerini atmaya kıyamıyorum, ektim oraya buraya ve en yararlı bilgiyi aşağıda ki link te buldum, buyrun;

http://www.agaclar.net/forum/fidan-ve-fide-bitki-uretim-tohum-cimlenme-celik-asi/3046-4.htm





Datça da bir bölge de çok yoğun ve güzel ağaçlar varmış. Atlas dergisinin bir sayısında okumuştum, en az 10 yıl önce.

Internet, güzel şey buyrun o link, biraz uzun bir yazı haberiniz ola;
http://web.ogm.gov.tr/birimler/bolgemudurlukleri/mugla/FSCOrmanYonetimi/Dokumanlar/FSC_isletmeler_sunu/OCK/Dat%C3%A7a_Hurmasi_Final_Rapor.pdf

Hamamböceklerini de geçenlerde bitirdiğim bu kitap serisi sayesinde artık seviyorum.
Mutlaka bulunuz ve okuyunuz.


Fantastik ve çocuk kitabı gibi. Ama bir yetişkin olarak severek okudum.
Hayvanlar ve insanlar arasında ki dostluk süper anlatılmış. Diyorum ya, hamamböceğini sevdim ben ki bunca yıllık husumetim vardır kendisi ile.

Kitap serisini çok yaratıcı buldum ve bence Açlık Oyunları Serisinden güzel. Esas bu seri film olarak piyasaya sürülmeli.

Belki birçoğunuz okuyup, çerez kitap, okudum, unuttum diyebileceğiniz bir katagoride sınıflandırabilirsiniz bu kitap serisini ama benim için öyle değil. Bayıldım, uzun sürede unutacağımı sanmıyorum. Ben de Avatar etkisi yaptı, orada yaşamak, en azından anlatılan yerlerde  bulunmak istedim, istiyorum.

Hayalperest anne Çiğdem





2 yorum:

Adsız dedi ki...

Çiğdemcim,

kitap yorumuna çok sevindim. Yiğit Açlık Oyunlarını okumuştu, bu seriye başlamak konusunda kararsız kaldı. Açlık Oyunlarını o sıralar başka kitaplara gömülmüş olduğum için ve de Yiğit yazlıkta olduğu için okumamıştım ama bu seriye başlayacağım.

Sevgilerimle

Oglak Kizlari dedi ki...

Pınar ım,

Pişman olamayacaksın.

Iddalı anne Çiğdem