12 Ekim 2012 Cuma

Cesur ( Brave)

Merhaba,

Mevsim girdi, Ada kız hasta olmaya başladı. Araya bir hafta koyduk ve sonrasında tekrar 3 gün okula gidemedi.

Neyse, umarım toparlar. Bu çocuk 2 yaşına kadar da anne sütü aldı. Pes diyorum.

Bugün hava güzeldi, eve dönmedik parka gittik, iyiki gitmişiz, güzel oynadı ama 17,00 civarı evdeydik o ayrı.

Öğlende zararlı gıda Mc onald s yaptık. Bahçede bir bayan kızıma şeker mi jelibon mu ne vermeye çalıştı, Ada da sağlıksız dedi, bende teşekkür ederiz dedim. Hanımefendi ısrar etti, Ada nın aklı kaldı tabi. Hanım demez mi ''yavruum'' diye. Ulan esas sana '' yavrum'' ne idüğü belirsiz şeyi, kızımdan da küçük çocuğa veriyorsun. İçinde ne var bellli diil. Cık.. cık.. Söylemedim tabi, adım kavgacıya çıkıyo sonra.

İlk hastalık haftasında Cesur filmine gittik birlikte Ada ile. Aman ne beğendik, ben sulugöz Tahire, animasyon film de bile ağlamayı başardım ya helal olsun bana.

Kızım da bak gözümde damla var demez mi, üzüm-üzüm meselesi. Ama olsun, filmler niye var bize o duyguları yaşatsın diye, değilmi a canım.

Sabah 11.00 matinası ve 6+6 = 12 Tl. Yer Kozzy. Film aslında 3D ydi ama biz normal seyrettik.
6 yaş öncesi 3d çocuklara önermiyorlar diye kasmadıkda açıkçası.

 

Pixar yine bizi hayal kırıklığına uğratmadı, espriler, hikaye. Adamların dahi olduklarını düşünüyorum, naçizane.

Gerçi hikaye aynı, evlenecek, mutlu olacak, arada büyü olacak  filan. Bazan kızım hep böyle hikayeler okuyor, seyrediyor. Hep evliliğe şartlanıyor falan diyorum ama aslında doğrusu bu, ne yaparsan yap sonunda ahaliye uyuyorsun işte. Dirnmeyelim. Bakınız ben. Bide üstüne keyif alıyorum.

Kızın saçlarına da bayıldık. Aman o ne dağınıklık. 

Dolayısıyla filmi seyretmenizi şiddetle tavsiye ederim.
Bide aklıma gelmişken ''sevimli canavarlar'' diye bir animasyon filminide önermek isterim.

Biz tabi biran önce Cesur un DVD sini  almayı ve birde orjinal dilinde dinlemeyi çok istiyoruz.
Biryerlerde okumuştum, eğer Aşk-ı Memnu dizisini seyrediyorsanız, kendinizi dizi de zannedebilirsiniz diye yazmışlardı. Bizce farketmedi, hatta yazmasa Beren Saat in seslendirme yaptığını bile farketmeyecektik. Sırıtmamıştı, onun da emeğine sağlık.

İşte böyle.

Filmsever anne Çiğdem



6 yorum:

Adsız dedi ki...

Animasyon filimlerine bayılırım, mutlaka izleyeceğim...

Bayanguş dedi ki...

Geçmiş olsun, okulda ilk yılı ise çok sık hastalanıyorlar. Filme biz de gitmeliyiz demek ki :) Sevgiler

mosguetravelerMosguetraveler dedi ki...

ÇOK GEÇMİŞ OLSUN MİNİK KIZIMIZA
HAYIRLI SABAHLAR

Oglak Kizlari dedi ki...

Seyyah Gül,

Sağol varol.
Hayırlı akşamlar.

Şakacı anne Çiğdem

Oglak Kizlari dedi ki...

Hintcevizi, al benden de o kadar.

Kitap gibi onlarıda paylaş bizimle olur mu??

Tavsiyeci anne Çiğdem

Oglak Kizlari dedi ki...

Bayanguş,

Moralim düzeldi biraz aslında.
Herkes hasta ve gelmeyenler zaman zaman çevrilerek değişiyor.

Geçmiş olsun bize diyen anne Çiğdem