23 Mayıs 2012 Çarşamba

Günaydın,

Haliç köprüsü için krikolar getireceklermiş. Bu arada geçici çözüm asfaltlama yaplmış ve dün bir çok kişi maalesef tarfikle boğuşmuş.

4+4+4 ile birinci sınıfa başlayan öğrencilere karne stresi yüklememek  için not olayını kaldıracaklarmış. Oyun ile öğretim gerçekleşecekmiş. Bakalım neler olacak. Dün muhtar ile konuştum. Daha hangi sokak hangi okula ait onlar belirlenmemiş. 60-72 ay arası da veliye bırakılacakmış ama okul mdr. de fikir beyan edecekmiş.

Latife, kitabını okuyorum. Bilmediğim bir sürü şey öğreniyorum. Daha sonra paylaşacağım ama şimdiden tavsiye ederim. Alınız, okuyunuz. Sadık Öke nin olan kitap.


Günceli yakalayamayacağımız anlaşıldı. Geçen Cumartesi sabahı balkon aktivitemiz.
8,5 Tl, pazarda 7,5 Tl ye satılan tahta puzzle ve onu boyama çalışmasını içeren paketimizi açtık.


Erikler, ciciannenin bahçesinden. Ada kız pür dikkat.


Hımmm, hangi renk boyasam acaba. Sonuç mu, resim yok ama böyle rengarek bir zürafa görmediniz sanırım.


Paketin dışı.


Evvelsi akşam, Yaprak teyzesi ile ayakkabı almaya gittiler. Ayakkabı yok ama  bu kocaman oyuncak ile döndüler. Hınzır teyze yine yapmış yapacağını. Ada titriyordu oyuncağı açacağı için. O kadar beğenmiş. Teyzem bana herşeyi alıyor diyor.


Teyzeye teşekkür bakışı.





Titrediği anlar. Pakette de mücevher var sanki, öyle paketlenmiş.


Baba yardıma çağrıldı. Nazlı baba geldi. Oyuncak açılınca Ada kız ın yüz ifadesi.


Ertesi gün sevgili midillisi ile televizyon seyrediyor. Interaktif oyuncakmış. 4 tane pil yiyor. Fiyatını bilmiyoz, para konuşmayı sevmeyen ( benim aksim) kardeşim bilgi vermedi bu konuda. Sağolsun.


Dün, Salı günü Kağıt v.s. de aktiviteye katıldık. Hava ne kadar sıcak ve nemliydi.
Tren le gittik ve döndük. Dönüşte cicoş a gidecektik ama Ada kız park diye tutturunca rotamız park oldu. Çok güzel oynadılar parktada. Yanaklar kırmızı kırmızı.


Yapılan hamur çalışmaları. Ama bu hamur farklı, figür oluşturulduktan sonra 15-20 dk fırınlanıyor, -normal ev tipi fırında kullanılabiliyor- ve minik heykelcikler çocukların oluyor.


Ada kız, Hilal öğretmenle çalışıyor. Arkadaşlardan Bora ile anlaşamadı, nedense erkek çocuklarla, Batuhan ve Ömer Kaan hariç bir ağız dalaşına giriyor. Geçici bir dönem herhalde.



Bahsi geçen hamur da bu hamur.
Bu hamurlar için çok güzel, surat, el, ayak, bacak figürleri satılıyor. Çocuğunuz yetenekli ise bayağı bir aksesuar var kırtasiyelerde.

Link; www.kagitvs.com

Bugünkü menümü, klasik. Bezelye, bulgur pilavı ve ayraaannn.

Karatay hoca 3. kitabını çıkarıyormuş. Dün Alev lere konferans vermeye gelmiş. Sabah yumurtadan midem bulanıyor, muz un mevsimi değil ne yesinler diye sormasını rica etmiştim. Sormuş. cevap; kurufasülye veya balık veya 20 zeytin ve avuç içi kadar peynir demiş. Bu sabah ben ne yedim, soya fasülyesi salatası ( endişe etmeyin organik ve Türk menşelii)  Sağol Alev. Sağol Karatay.



Kalın sağlıcakla.
Deli anne Çiğdem


1 yorum:

yerdenuzak dedi ki...

Çiğdem, enerjine hayranım, neredeyse aynı yerlerde geziyoruz;) Ben bu tempoya ayak uyduramıyorum, en kısa zamanda program için ısrar eden anne olayım bende;)