14 Mayıs 2012 Pazartesi

Günaydın,

Günceli yakalayamadım bir türlü.

Geçen Cuma günü Ada kız la ''iyi cüceler '' e gittik Ingilizce okuma için. Ama önceden aramadığımız için ve başka bir çocuk olmadığı için maalesef Cansu abla gelmemiş. Ne gam ne tasa, oturduk, kitaplara bakıp, Zeynep ile sohbet ettik. Sonra Biranda ve Deniz geldi, Winnie the witch okundu 
çocuklara,

 


oynadılar ve sonrasında gün Remzi kitapevi, Kahve Dünyası ve kalabalık bir 16D otobüsü dönüşü ve üstüne park ve ciğer dürümle son buldu.

Buyrun resimler;


Bu kutu oyun bence çok güzel. Ada benden önce çözdü ve bilemez dediğim şeyleri bile bildi. Ah bu çocuklar, bizi hep şaşırtıyorlar. Mutlaka edinin derim.


Ada kız kaliteli vakit geçirirken.





Biranda çocukların ilgisini çekmeyi iyi beceriyor. Ağzına sağlık. Çok güzel okudu. Deniz in Ada kız hayranlığı sürüyor.


Kız Kulesi yapıldı.


Oyuncağın mimarı ve Deniz in babası ile son rötuşlar yapılıyor.


Mutluluk.


Ve uyuyorlar.


Kahve Dünyasın da kendi yaptıkları dondurmaları çocuklara bu güzel kutular içinde sunuyorlar. Aman dikkat bı 1 Tl lik şeye 6,5 Tl alıyorlar + 2 Tl dondurma ücreti. Internet sitelerine bir şikayet yazısı göndereceğim. Çok pahalı ve müşteri ücretli bu kutu diye uyarılmıyor.

 Dondurma Ada kız tarafından beğenildi.


Baba - kız ve resimde görülmeyen annenin ciğer dürüm keyfi.
Nefis.
Tabiki Ada anca 1/4 ini yiyebildi.


Karkot Deresi, Rauf Denktaş Remzi kitapevei, Suadiye bazı kitaplarda indirime gitmiş. Bu kitabı 7 Tl ye düşürdüm.Severim biyografileri. Ada Remzi kitapevinde de bayağı güzel vakit geçirdi. Haftaarası tüm annelere tavsiye ederim. Çok güzel bir kitapçı, yan taraftaki lokanta kitapçı bölümüde, karnı acıkanlar için güzel bir seçenek.

Ada kız dan inciler;
Anneler gününde sabah Ada gelip yatakta bana sarıldı ve anneler günün kutlu olsun diyerek öyle bir beklemediğim anda bana sarıldı ve öptüki. Çok şaşırdım, çok duygulandım. Cem organize etti zannettim ama kendi akıl etmiş. Ağladım sizene.

Üzücü not; Mine, Dilara ve Tibet başınız sağolsun. Tarçın maalesef ''kanlı ishal'' den vefat etmiş.
Her iki Tarçın'a da Allah rahmet eylesin.

Kalın sağlıcakla.
Üzgün anne Çiğdem



Hiç yorum yok: