16 Nisan 2012 Pazartesi

Pamuk Prenses ve Meydan - Ikea


Merhaba,

Efendim biz geçtiğimiz Cuma, Pamuk Prenses filmine gitmek istedik Meydan alışveriş merkezinde.
Neden mi Meydan? çünkü orada Pamuk Prenses orjinal olarak gösterime girmiş. Gazetede okuduk. Gitmeden önce telefon ettik ama bitürlü ulaşamadık.

Neyse 10,20 de evden çıktık ve saat 11,05 te oradaydık. Biletimizi aldık, alırken satan çocuğa tekrar orjinal değilmi dedim, evet dedi. Sinemaya girdik ki ne görelim Julia Roberts Türkçe konuşuyor. Ulan ben Türkçe konuşulan bir filme niçin 28 Tl vereyim dedim ve çıktık. Ada yı kurulduğu koltuktan kaldırmak zor oldu tabi. Bu arada sinema bomboştu. Biletimizi iade aldılar ve kaldık mı o kocaman yerde saat 11,00 de. Neyse bari Ikea ya gidelim dedik.

Biraz Meydan da dolaştık. Çevre yine çok değişmiş bir de Bu yaka diye bir alışveriş merkezi eklenmiş. Bayağı büyük. Yanına yöresine bir sürü çok katlı apartman yapılmış, pardon residans demeliyim. Yolu hala tek şerit yol ama haftaiçi olmasına rağmen saat 15,30 civarı çıkarken kabustu yine. Dört nala gitmek, kaçmak istiyorum bu şehirden. Giderken de köprü trafiğine takıldık saat needeyse 11,00 de. Bitti bu şehir. Gidelim, sadece gezmeye geliriz dedim içimden.

Ada kız Ikea da önce alt kattaki çocuk alanında oynadı bende mağazaya gönülsüzce baktım. Sonra yukarıya oyuncak satılan bölüme çıktık. Ada kız mutfak buldu, onunla bayağı bir oynadı. Mutfak ta mutfak hani ama fiyatı el yakıyor 328 Tl. VERMEM. 


Ada kız keyifte.


Bebekliğinden beri severek çaktığı oyuncağı yine buldu. Çakarken suratını bir görseniz. Hırsla.



Ben de kitap okudum.


Ada kız yayıldı.


Gece lambaları.


Arkadaş geldi. Esma



Esma ile yerdeler.


Gitme zamanııı... yemek ve ev.


Cumartesi günü Alev deydik. Akşama da Kübra ya sözümüz vardı. Çok yoğunuz. Oraya geç kaldık, papara yedik ama ne yapalım. Çakıştı günler işte.

Şenay manzaraya karşı keyifte. Bir ara yağmur yağdı denizi göremez olduk.


Vapursuz olmaz.


Çocuklar çok eğlendiler. Ömer Kaan, Nil i aradı ama şans işte o katılamadı.

Menü;

Kısır
Sini Köfte
Kek
Börek
Zeytinyağlı dolma
Çay
Kahve

Alev çalışmış sağolsun. Ellerine sağlık. Sini köfte içli köftenin açığı gibi bişi. Kesin bizim ev menüsüne de girmeli. Çok güzel.

Akşam Kübra menüsü de çok zengindi.

Zeytinyağlı fasülye
Mucver
Peynir çeşitleri
Pastırma
Salam
Sarımsaklı ve yoğurtlu bir sürü meze
Üstüne ana menü, Dalyan köfte,pilav
Tiramusu

Ana menüyü yiyemedik biz valla. Ellerine sağlık.

Kızım öksürüyor. Gelemedi şu yaz.

Sevgiler
Yoğun ve burnu delik anne Çiğdem



10 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Ben geçen hafta yarım saatte herkesi toplayıp sürpriz parti yaptım.Bir kere de yazın yirmibeş dakikada Sarıgermeye iftara yetişmiştim evden :) Sen buraya gelsen hiç gitmezsin tahmin ediyorum :))))
Ha evden işe 7 dakikada gidebiliyorum .. :)) 4 km.

Oglak Kizlari dedi ki...

İnşallah 2013 Yaz ında Dalyan yada Dalaman yada Fethiye de olacağım.

Kasın 12 de bilet aldık, Ada nın muhtemel okulunada bakacagiz.

Ev düşerse bizi bilgilendir olur mu??

Meraklı anne Çiğdem

Unknown dedi ki...

BİZDE EÇEN HAFTA İKEADAYDIK AMA ÇOCUKLAR ÇOK HUYSUZLUK YAPTI VE GİTTİĞİMİZE PİŞMAN OLDUK.
AYRICA MENÜLER SÜPERMİŞ.
AFİYET OLSUN CANIM.
SEVGİLER.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aynı kitabı okuyoruz; düşüncelerin nedir merak ettim güzel oğlak kızı :)

Oglak Kizlari dedi ki...

Özlem,

Haftasonu gittiyseniz, kalabalıktan ve gürültüden huysuzlanmışlardır.

Sağol bidenem.

I hate AVM diyen anne Çiğdem

------------------------------

Bu aralar polisiye den öö geldi ama güzel, Uzuner in rahat cümleleri ile yazılmış bir kitap. Bir de yai mı nedir bilinmez, Uzuner pek bir bilge olmuş bu kitapta. Güzel ve anlamlı cümleler var altını çizmek istediğim.

Güzel bir kitap yani.

Kitapkurdu anne Çigdem

bırtutamkekik dedi ki...

yaaaa...!!!
bizde antalya,ya ikea iistiyoruzzzz:(
yetkililere duyurulururr....!!
o gece lambaları ne kadar güzeller öylee.:)
dolu dolu geçmiş günleriniz çiğdemim:)
ağız tadınız daim olsun..
muhabbetle...

bırtutamkekik dedi ki...

oyyy oyyy..:))
kıyamam kii enn sanaa hiiçç..
benim ince düşünceli naif yürekli çiğdemim..
:)
çok teşekkür ederim canım benim,düşünmennn yeterr..
yeter de artar bilee..
:))
alıp göndermişsin gibi mutlu oldum eminn ol..
samimiyetin ve arkdaşlığın için sonsuz teşekkürler canım:)
öpüyorum çookk..
muhabbetlee..
:)

Oglak Kizlari dedi ki...

Aaaa lafımı olur.
Operim.
Bir şey olursa ben hazırım.

Nazır anne Çiğdem

Adsız dedi ki...

huleyn ipi kopuklar gibi ordan oraya sürtüyosun be arkadaşım, bana bak bugun iş çıkışı senden yogurt mayası almaya gelecem :) sorma neden!! cmts maya alevlerde kaldı kahroldum, bugun evde olcenmi en erken 7 gibi!!
EDA YANIK

Oglak Kizlari dedi ki...

Eda m,

Yarın gel hayatım. Biraz önce kurdum yogurdu. Evde maya yok.

Operim.
Tüh diyen anne Çiğdem