13 Aralık 2011 Salı

Ada kız ve Turkiye Cimnastik Federasyonu

Günaydın,

Bugün saat 10,00 da kızımın uyarısı ile kalktığımı belirtirim.
Yavrucak sessiz sedasız kendi yatağında oyuncakları ile oynamış. Bakmış ki sefil annesinden ses seda çıkmıyor, dayanamamış, güneş çıktı sen hala uyuyorsun diye gelmiş. Kuzu.

Dün akşam kızım cimnastik e başladı. Salonu görür görmez aaa aynı tv deki gibi dedi ve beni bile cezbeden salona doğru zıplayarak koşturdu. Kızım dur üstünü değiştirelim önce, yok durmuyor zıplayıp duruyor. Yüzünü görmeliydiniz, nasıl bir sevinç ve beğeni.

 

Resimde ki benim kızım değil tabi, ama belli mi olur, Canan ın kızı Nil bööle olur belki.
Bu arada Canan a çok teşekkür ederim, böyle güzel olimpik bir salonu bulmamıza yardımcı olduğu için.


Deneme dersine aldılar bizi dun. Dersin bitiminde ki bir saat onbeş dakika sürüyor, kayıdımızı yaptırdık. Paramızı da bankaya yatıracağız ve dekont götüreceğiz haa bir de dr. dan cimnastik yapabilir, sağlıklıdır raporu ileteceğiz.

Salonu da çok beğendik, sıcak, tüm minderler, aletler rengarek ve temiz,yeni, öğretmenler ilgili tabi 35 kişi vardı. 4 tane de öğretmen.  Artık ne kadar ilgili olunabilirse. Çocuklar o kadar yetenekli ve istekli ki zaten hareketi bir kere göstermeleri yetiyor.

Ada kız sanırım yuva da ki arkadaşlarını ve kendi yaşıtları ile birlikte olmayı da özlemiş bayağı. Dün çok mutluydu, hatta bir ara yapamayanlara göstermesini rica etti öğretmeni, bir gösterdi ki, gurur duydum kızımla. Epeyide bir güldüm seyrederken.

Kursta hiç erkek öğrenci yok. Öğretmenler sürekli kızları ''aynaya bakmayın '' diye uyarıyorlar. Hepsi kokoş ya. İçlerinde var.

Sonra dağılırken, arabalara binerken herkes birbirine arkadaşıımm diye bağırıyordu.
Gelecek sefere bale elbiseni giyersin dedim Ada ya. Gözleri parladı. Tüllü etekli ya. Süslü.

Ücret 100 Tl bir ay için. Salı ve Perşembe akşamları saat 17,00-18,05 arası.
Haftasonu ise çeşitli saatlerde var ama bazı seanslarda yerler dolu. Bu yüzden aramanız gerekiyor
Tel: 0216 374 46 46

Cimastik Federasyonun link i;
http://www.turkcimfed.gov.tr/tr2/index.php

Bizim için yenibir dönem başladı. Haydi hayırlısı.


Bu sanat eseri de kızımın dün yaptığı ''perili köşk'' modeli. Nasıl kızımın vizyonunu geliştirdik mi geliştirmedik mi gezerek.


Kilo mu 57,5 ehi.. ahı..
Dün ve bugün Karatay ın listesi gibi kahvaltı ettim, dün saat 16,00 ya kadar acıkmadım ki, bu benim için, kahvaltı da  ne kadar yersem yiyim hiç geçerli olmamıştı. Doğruluk payı var galiba Karatay ın listesinde.

Bir de çok susatıyor ve evet 4-5 saat bişey yemeden durulabiliyor.

Sportif anne Çiğdem













7 yorum:

buzlubadem dedi ki...

Perili köşk Rapunsel'in şatosu gibi olmuş. Biraz da Kız Kulesi ve Galata Kulesinden esinlenmiş olabilir tabi, geçenlerde yaptığınız İstanbul gezisi iz bırakmış sanki :)
Fotoğraftaki kız maşallah plates bantlarından daha elastik görünüyor :)

yemekbiraşk dedi ki...

ne güzel bir şeydir onların mutluluğunu seyretmek:) sevgilerimle
seval

Oglak Kizlari dedi ki...

Medura,

Evet, bize de öyle geldi. Sevindik açıkçası.

Fotoğraftaki kız aşmış bence de.

Vizyon veren anne, baba Karal lar.
-----------------------------------

Yemekbiraşk,

Hem nasıl Seval. Iyiki doğurmuşum-z.

Şükreden anne Çiğdem

dokuzuncubulut dedi ki...

Ne güzel yapmışsın Çiğdem'ciğim. Spor her açıdan çocuklar için faydalı. Ben de yıllarca spora taşıdım çocukları ama, arada odalarındaki madalyalara gözüm takılınca, iyi ki taşımışım diyorum.
Ada'nın da fotoğraftaki güzel kızımız gibi başarılarını görürüz yakında inşallah...
Sevgiler:))

Oglak Kizlari dedi ki...

Dokuzuncubulut,

Oh sağol. Takdir görmek de güzel bir duygu.
Amin, Amin.

Gururlu anne Çiğdem

mine dedi ki...

öncelikle kilon süper bence fotoda da gördüm hiç öyle abarttığın gibi değil ...
kursa bayıldım Ada kızın güzel zaman geçirirken sporla disiplini öğrenmesi hoş ve yaptığı perili köşke de bayıldım : )

Oglak Kizlari dedi ki...

Mine,

Büyüksün Mineeee.

Sevinmiş anne Çiğdem