29 Kasım 2011 Salı

Ada ve dikiş makinası

Merhaba,

Ada Karal sabah bombasını patlattı yine.

Annneeee ne zaman Nil lere gideceğiz, daha kalkmış ve yüzünü bile yıkamamışken bu soruyu soruyor.
Kızım önce yemek yapacağız ki akşama hazır olsun yoksa baba gelir '' nerede benim yemeğim'' ( sesimi kalınlaştırdım bu arada) der. Dedim.

Kızımdan gelen cevap, annneee babam öyle sey söylemez. peki ne yapar kızım.  Ne yemek var der, hamburger varsa yer. Duyan da hergün evde hamburger yaptığımız zanneder.

Cem e anlattım, kzım beni çözmüş dedi!

Bu ay yine eksi bakiyeye düştük. Kriz geliyor diye uyarıyor piyasalar. Dikkat etmek gerek.
Dikkat edin, borca girmeyin millet.

Büyükannenin, Ada ya aldığı dikiş makinası, oyun kurucu tarafından derhal terzihane ortamında kullanılmaya başlandı. Buyrun afacanın resimleri;


Ha gayret.


Masa örtüsüde var.


Dikişmakinası müzikli ve ışıklı. O yüzden ikidebirde, Ada kız ın talimatları doğrultusunda, ışıkları da kapatıyoruz. Kendinden geçiyor bizimki. Teşekkür ederiz, büyükannesi.


Çalışırken şarkı da söylüyor.

Evveet, arkada Yıldız ın hediyesi adım aletimiz duruyor. Çalışmalarımız devam ediyor. FB kanalında sabah saat 08,00 de 20 dk lık hafif bir pilates buldum ve bazan yapıyorum. Haberiniz ola.

Biz kaçtık 16D ye atlayıp, Nil llere ve Acar lara gidiyoruzzz.

Gezenti anne Çiğdem

7 yorum:

Deli Anne dedi ki...

aman rahatsız etmeyin Çiğdemim, işi gücü var yavrumun:)

annesiningülü dedi ki...

anaaa bizimkine de lazım böyle bir makine :)
annane dikerken kendi de istiyor :D

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Maşallah çokkk tatlı.
Annesi gibi marifetli.
Sevgilerimle...

gülay dedi ki...

Çekirdekten marifetli yetişiyor Ada kız:)Aferin hem de en kocamanından

ayak izleri-sevgi dedi ki...

kuzumm gelsem bana da öğretirmisin dikiş dikmeyi acaba..

mandalincikmazi dedi ki...

Ada dikiş dikmeyi öğrenince bana da bi şeyler dikermisin ?? :))
Çok güzel bir hediye almışsın güle güle oyna tatlı kız........

Oglak Kizlari dedi ki...

Mümine,

Yok etmedik zati.
Aman :-)
Çalışkan kızım benim.

Bahar ım,

Hah alın ltf. sanırım 21 Tl ymiş.
Gerçi iplik öyle sık çıkıyor ve takması öyle zor ki, belki bu kadar para vermeden, kartondan falan yapabilirmisin ki??

Sevalce lezzetler,

Ben dimi, düğme bilem dikemiyorum, ama arada hobi dükkanlarına girip
ah keşke bende diyorum, özeniyorum tabi.

Gülay cım, Hoşgeldin,
Teşekkür ederiz.

Sevgi,

Keyifle ablası, keyifle. yanına adam arıyor zaten.

Yıldız cım,

aynı fikirdeyim.
selam ederim.

Karatay cı anne Çiğdem