16 Ekim 2011 Pazar

Güzzzelim kahvaltı tabağına buyrun.



Merhabaaa,



 Kızıma hazırladığım kahvaltı. Kaynak Zelihaaaaaa buyrun link; http://umutsepeti.blogspot.com/2011/01/kahvalti-koyu-ile-mutlu-haftasonlari.html

Orjinal tabak resmi;


Nasıl süper değilmi??


Kızım tabağa bayıldı, tabi ben evde o kadar büyük tabak bulamadım ve kesme tahtamın üstüne koydum. Ada o kadar sevindiki Pazar günüde aynı tabağı istedi. Versiyon değişikliği yaparak tekrar hazırladım ama birinci gün gibi yemedi tabi. Alttaki resimde bugünkü kahvaltıya ait.

Bugün blog kayıt sisteminde bişey var ne doğrudürüst yazı yazılabiliyor ne de resim eklenebiliyor???

Ada kız bugün babası ile tiyatroya gidiyor. Halis Kurtça Kültür Merkezin de ( Göztepe) Yapışkan Ördek, IÇS tiyatrosu saat 15.00. Yeni bir müzik cd miz olacak demektir bu.

Kızım bu sabah boyama yaparken paçalı kalemlerini kullandığını söyledi. :-) Keçeli demek istiyor.

Dün mü, dün de Alev deydik, güzel bir sofra, harkulade bir kek, muhteşem manzara eşliğinde  ve bütün gün çocuklar çok güzel hiç kavgasız oynadılar. Buse nin El,Al,Ela yazıları çok hoş ve başarılıydı. Ne kadar heyecanlı. Nil in de tiyatro oyununda ki çiçek haline bayıldık.

Yazılmıyor. Çok uğraşmayacağım. Tekrar teşekkürler Zeliha-Umut Sepeti.

Hava yağışlı ve soğuk, avrasya  yürüyüşüne katılamadık. daha doğrusu koşusuna. Baharrrr seneye inşallah.

Çiğdem, blog yazamayan anne.

 

18 yorum:

mine dedi ki...

ben de isterim böyle bir kahvaltı : ) Ada kız çok şanslı :))) baba kız tiyatro keyfi yaparlarken keyifli bir gün geçirmen dileklerimlesevgiler...

LeylaK dedi ki...

çok güzel olmuş marifetli anne Çiğdem :) Zelihayı da taktir etmek lazım... ellerine sağlık.

Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

Oglak Kizlari dedi ki...

Mine cim,

Dün de bugünde trafik babayı çileden çıkardı.

yağmur yağıyor ıstanbul da ve bir diğer semte bile gidilmiyor.

Samsun a geliyoz haberin ola :-)

esprili anne Çiğdem

Oglak Kizlari dedi ki...

Sağol leyla cım.
Zeliha ana marifetli, Çiğdem kopyacı ama çocuklar mutlu.

Sevgiler.
Mutlu anne Çiğdem

Çılgın Mevdoş dedi ki...

BENİM TORUNLAR DA KILI KIRK YARAR YEMEK İÇİN ONLARA HAZIRLARIM BENDE NE GÜZEL OLMUŞ.

Oglak Kizlari dedi ki...

Mevdoş,

Bir kere hazırlayınca da gerisi geliyor. Hemde senin gibi yetenekli bir hanım için oooo havada keklik.

Kolay gele.
Neşeli anne Çiğdem

PaSaSofraM dedi ki...

banada böyle bir tabak hazirlayan olsa:))

Arkadasim etkinligimiz sürüyor sendende güzel tariler bekliyorum:))

Yazdiginiz yorumdan anladimki sizde kilo vermeye calisiyorsunuz biz zayifliyoruz etkinligi icin facede bir gurup kurduk eyer bizimle yapmak istersen senide aramiza alabiliriz ama sadece gercekten aktif olmak isteyenleri aliyoruz:)

Feride dedi ki...

hii, bayıldım.. aynından yapmazsam çatlarım valla.
kıskanmadan gıpta eden anne feride :)

Oglak Kizlari dedi ki...

Evvet PaSasofram katılmak isterim.
54 e düşmek hedefim. 15 günü bitirdim ama henüz tartılmadım. Bugün spora da başladım.

Evett beni de alın ltf.

Sevgiler
Hevesli anne Çiğdem

Oglak Kizlari dedi ki...

Feride,

Yap, çok seviyorlar.
Bide birazdan yazacağım keki ltf yap. Ada yine bir dilim yedi hemde yemeğin üstüne.

Saliha Betül e selam yola devam.
Rejime bir ince dilim yemiş olarak devam eden anne Çiğdem

Karyatid dedi ki...

Ben de kahvaltıya geldiğimde bundan istiyorum kardeşim:)

Ada'ya ayrı, bana ayrı... :)

Oglak Kizlari dedi ki...

Gel kardeşim sana da yaparım ben. Öğrendim artık.

Öperim.
Seven Bala Çiğdem

Unknown dedi ki...

Ay ay ne şirin,ne leziz,ne güzel bir kahvaltı :)
Ellerine sağlık canım..
Harika olmuş,prensesin beğenmesine çok sevindim..
Afiyet,şifa olsun küçük hanıma..
Sevgilerimle...

Oglak Kizlari dedi ki...

Zeliha,

Sayende. Senin ellerine sağlık.

Müteşekkir anne Çiğdem

Unknown dedi ki...

Çok şirin,çok keyifliydi:)
Hayırlı Cumalar Çiğdemcim..
Sevgilerimle..

Oglak Kizlari dedi ki...

Sağol bitanem.
Iyiki Zel lemişim zamanında diyen anne Çiğdem

Dilek dedi ki...

aa bunu da çok beğendim:)

Oglak Kizlari dedi ki...

Dilek, Buna kızlar da bayılıyorlar. Hep istiyorlar. Söylemedi deme.

Hamarat anne Çiğdem