25 Eylül 2011 Pazar

Geçmiş zaman olur ki..

Bir önceki ''blog'' umun detaylarını buldum ama yazılar nanay. Flashdisk e kaydetmiştim ama o da kayıp. Ne olacak şimdi.

 

Pirtik Evli, Mutlu ve Issiz

Hakkımda

1966 Malatya dogumluyum, yore yemeklerine bayilirim. Ticaret lisesi, sonrasinda Meslek Yuksek okulunda iki yil muhasebe, iki yil is aramalarda problem olabilir dusuncesiyle, Istanbul Universitesi Isletme Iktisadi Enst bir ders yili, Turizm İsletme dalinda. Sonra seyahat acentasinda staj, ingilizce olmadan bu meslegi surduremeyecegimi anlayinca, ver elini Ingiltere, 18 aydan sonra donus ve turizm de gidip gelmelerin cok olmasi ve benim ev gecindirme zorunlulugum dusunulunce; gazete ilani ile ise giris ve ayni sektorde ama farkli firmalarda bir 13 yil. Simdi mi evli ve evkadiniyim. İs aramalarim suruyor ama artik Anadolu yakasinda calismak sart. Sektor degisik olabilir ama yakada degisik olmali. Su siralar vaktim, spor yaparak, yemek pisirerek, okuyarak ve gezerek geciyor.

Meraklar

Gözde Filmler

Gözde Müzikler

Gözde Kitaplar

Bir de çocuklarımıza içirdiğimiz meyve suları problemi var. Buyrun link, lütfen okuyunuz,
http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/18821337.asp?yazarid=18

    Üzgün hatta perişan anne Çiğdem :-)


    4 yorum:

    annesiningülü dedi ki...

    meyve suyu faslıda kapandı :(

    Oglak Kizlari dedi ki...

    Bahar,

    Offf ki offf.
    Gerçi adım pirpirikli anneye çıktı ama olsun. Mümkün olduğunca dayanacağım.

    amazon anne Çiğdem

    mine dedi ki...

    insanın içi sıkılıyor bu tip yazıları okuyunca ... iş arayışında başarılar diliyorum bu arada hayırlısıyla gönlünce bir iş bulman dileklerimle... sevgiler

    Oglak Kizlari dedi ki...

    Mine,

    İş aramıyorum balım. Bu eski bir yazı.

    Öperim.
    yanlış anlaşılmış anne Çiğdem