8 Şubat 2011 Salı

Türkan Saylan Kültür Merkezi









Herkese merhaba,

Sahalara döndük. Iyi dileklerini bizden esirgemeyen tüm dostlara teşekkürler. Hastayken yazamasamda, yorumları okumak o kadar iyi geliyorki insana. Iyiki varsınız. Sağolun varolun.

Sahalara rakı partisi ile döndüm. Tabi bu bana iki gün daha öksürük olarak döndü ama Cem diyorki çivi çiviyi söker. Pazar günü teyzesi Ada yı, Disney e götürdü ee havada çok güzeldi. Bizde Büyükada ya gittik, büyük tur yaptık ve sonundada acıkmış halde Kapri adlı restorana oturduk. Manzara güzel, mezeler güzel, sohbet güzel, sağlıklı olmak hepsinden güzel. İçtik, buyrun resimler. Dönüşte Maltepe motoru ve iskeleden Yaprak tarafından alınarak eve bırakılış. Arabaya bindiğimizde kızım teyzesinin yeni Ipod unu sanki son iki yıldır kulllanıyormuş gibi rahatça bakıyordu resimlere. Minicik parmağını ekrana basıp duruyordu. Bizede yüz vermedi hemen. Güzel bir gün geçirmenin huzuru ile herkes mışıl mışıl uyudu. Sarhoş ben motordan uyuklamaya başlamıştım, evde devam ettim. Cem Ada yı yatırmış filan hiç bişi hatırlamıyom vallahi. Eh hastalık adamı zayıf düşürüyor birde kendini çok yorarsan olacağı bu. Amma iyi geldi, iyi. Pişman diilim.

Kapri ilk kez oturduğumuz bir lokantaydı. Tavsiye ederim, mezeler çok güzeldi. Otlu bir meze, uskumru marine çok lezzetliydi. Beyaz peynir de bir değişik lezzetti. Lütfen gidiniz ve tecrübe ediniz. Mezeler 5-6 tl. Salata ve Uskumru kazıktı ama çok lezzetliydi. Toplamda 95 ödeyip ayrıldık oradan.

Geçen hafta Cuma gününden itibaren de Türkan Saylan Kültür merkezindeki ücretsiz tiyatro aktivitelerine katılmaya başladık. Cuma günü malum Hatice hnm bizdeydi, sabah 10,30 da gidelim de bilet alalım dedik, oraya vardık ve dedilerki 11,00 de tiyatro başlıyor buyrun. Hobaaaa 2. sıraya yerleştik ve oyun başladı. Oradan -4 kata hoplama zıplama yerine indik. Ada çok eğlendi, zıpladı, terledi v.s. O arada anons ettiler yeni tiyatro başlıyor diye, tekrar gittik salona , kapıda tatlı bir bayan bize bilet verdi hopp içeriye, bu sefer merdivenlerde oturduk. Aynı oyunu ben kabus içerisinde Ada huşu içerisinde seyrettik. Sonra Aydan ve kızlar sonra ev. Güzel bir gün oldu. Billur ve Berrak ın kızımı paylaşamaması çok hoşuma gidiyor. Öyle güzel oynuyorlarki. Iyiki varlar. Umarım birlikte büyürler.

Pazartesi günü ( dün) de yine erkenden gittik bu sefer Aydan ile Billur uda aldık. Bir oyun seyrettik yine 2. sıradan, bu sefer hoplama zıplama yeri kapalıydı.Tam çıkacakken Ada prenses gibi giyinmiş ablayı görelim dedi, meğer o salonda bir başka tiyatro başlıyormuş. Tembeller Ülkesi ne girdik. Yer yoktu sahneyi iyi göremediğimiz üst locaya geçtik. Aydan la ben uyuduk, kızlar oyunu seyrettiler. Çıkışta prensesle bir fotoğraf ve ver elini Cadde, Beyaz Fırın. Çorbalar iyi geldi ama yağları fazla kaçmıştı. Oradan Iyi Cüceler, orada Cafe Negro, Migros, jet alışveriş ve ev.

Bugün engelliler günü, Cuma günüde aktivite yok. Ama Çarşamba ve Perşembe biz Türkan Saylan da olacağız bilgilerinize. Gelmek isteyenler bizi arayabilirler.

1. Resim, Billur ve Beyz Fırın koltukları. Güzel kızım benim. Allah bahtlarınıda açık etsin. Iyi insanlara rast getirsin. ( Cümlemizinkini). Ah Berrak da olaydı.
2. Resim, Şebek Ada ve Billur un havalı güneş gözlüğü.
3. Resim, Yarim vapur. Ada ya Ada vapuru ile gidemiyoruz artık ne üzücü. Giderken yolda tekne durdu ve daire çizip ( 3 kere) tekrar yoluna devam etti. Allahtan Ada yoktu yanımızda yoksa kıyameti koparırdım. Motorlarında böyle sevimsiz yanları var. Nerede o Ada ya vapurla gitmenin keyfi, nerede bu sefil motorlar.
4. Resim, Yaşlı ve hasta anne içerken. Insan resimlere bakınca ve hastalıkları böyle ağır geçirince yaşlandığını anlıyor. Yaşlanmak kötü değil. Keyifli bence ama gençlikde özleniyor yaw.
5. Resim, Sonu kalmış marine Uskumru. Hımm... leziz.
6. Resim, Adını hatırlamadığım, lezizi bir ot. taze soğan gibi gözükenler taze soğan diil.
7. Resim, Masadan genel görüntü.
8. Resim, Ben hasta iken kızımın kendi kendine yaptığı faliyet. hayranım meleğime ben. Beni uyutmadı ama çok uyumluydu ben hastayken kızım. Ben öksürüken etrafta olma demiştim ona, hala ben öksürünce uzağa kaçıyor. Kızım da kızım. Iyiki doğurmuşum.

Bugün kuaför günü. Saç baş ve Ada nın deyimiyle cırt cırt günü :-)
Jinekolog mu, menopoz gibi duruyor. Spiral çıkarıldı, kanamalar şimdilik durdu bakalım.

Öperim.
Hayata geç kalmış, hastalıkta gün kaybetmiş yoğun anne Çiğdem

12 yorum:

Elifim uyurken dedi ki...

hoşgeldin çiğdem..

Oglak Kizlari dedi ki...

Hoşbulduk Özlem im, Allaha şükür hoşbulduk.

Öperim.
Yoğun anne Çiğdem

mine dedi ki...

aktivite anne olarak hızlı dönmüşsün helal : ) çok güzel umarım tatlı kızın arkadaşlarıyla birlikte büyür, çocukken edinilen uzun süren arkadaşlıklar çok şey öğretiyor daha kıymetli oluyor
sevgiler

Tijen dedi ki...

Ben de seni ve Ada'yı öperim Çiğdem'ciğim. Bir gün karşılıklı kadeh tokuşturabilmek dileğiyle...

gülay dedi ki...

Hoş geldin Çiğdem'ciğim...vee afiyet olsun pek özendim o buz gibi rakıya bilesin;)

Belgin dedi ki...

Arkadaşım iyileşmene sevindim bu sene hastalıktan nasibini almayan yok galiba. Hemen de aktivitelere başlamışsınız güzell..
Görüşmek üzere..

Oglak Kizlari dedi ki...

Mine,

Sahalara döndüm evvvet.

Bilmezmiyim. Bende hep hayıflanırım çok eski arkadaşlarım kardeşimimki kadar değil diye.

Ama olanlarda yeter sağolsunlar.

Sevgiler
Aktivist anne Çiğdem

Oglak Kizlari dedi ki...

Tijen im,

Inşallah. Başka ne ister insan.
Kadeh tokuşturmak, mezeler ohhhhh..

Sevgiler
Efkarlı anne Çiğdem

Oglak Kizlari dedi ki...

Gülay ım,

Bence blog buluşmasını baharda Kalpazankaya da yapalım ne dersin. Boylece çocuklar parkta oynarken bizde kadeh tokuştururuz.

Sevgiler
Keş anne Çiğdem

Oglak Kizlari dedi ki...

belgin,

Sagol varol.
Perşembe günü tiyatro???? Konuşalım.

Öperim
Hızlı anne Çiğdem

elif ada dedi ki...

Çok sevindim iyileştiğinize. Bu arada pek özendim size. Şimdi orada olmak, denizi koklamak vardı. Bu ilkbahar Ada'yı getirmek istiyorum Adalara

Oglak Kizlari dedi ki...

Elif,

Bahar tam zamanı Ada yı, Adalara getirmenin. Haberimiz olsun, uyarsak hepberaber gideriz.

Öperim her ikinizide.
Sevgiler
Çiğdem the anne.