30 Ocak 2011 Pazar

revir

Evimiz revire döndü. Ada iyilieşti. balgam ve öksürüğü saymassak. Ben dışarı çıkıp Dünya yı görmeyi istiyorum diyor ama annesi Cuma günü serum yedi. Tansiyonum o kadar düşmüşki hastahaneden bırakmadılar. 3 gün ölü gibi yattım. Şimdi biraz biraz iyiyim. Bir çorba pişirdim, yarım saat uyudum. Bir hareketin karşılığı en 15 dk uzanmak. Cem de hasta.

Yorum bırakanlara selamlar. Nasıl özledim blog gezintilerimi yazı yazmayı, kızımla gezmeyi anlatamam.

Ben böyle bir hastalık geçirmemiştim daha önce. Offf..

Kafası kocaman, hasta anne Çiğdem

10 yorum:

Aslı@Bursa dedi ki...

Çok geçmiş olsun Çiğdem'cim, umarım en kısa zamanda iyileşiriz, büyük Ada'yla gezilere başlarsınız. Öptüm çok!

elif ada dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun. En kısa zamanda iyileşmeniz dileğiyle.

ANNEMİNELİ dedi ki...

Merhabalar; uzun zamandır blogunuza gelmeyi planlıyordum, bir türlü beceremedim, kısmet bu günmüş....Bloguma bıraktığınız zarif ve övgü dolu yorumunuza gönülden teşekkür ediyorum....Güzel duygularınızla blogumdan alıntı yapmanıza çok mutlu oldum..Bu arada geçmiş olsun dileklerimi iletiyor ve acil şifaların sizinle olması istegimle kocaman öptüm......Sevgilerrrrrr...

Elifim uyurken dedi ki...

çok geçmiş olsun çiğdemcim.
acil şifalar olsun...

gülay dedi ki...

Çokk geçmiş olsun canım.Bu ara hepimiz aynı dertten muzdaribiz ne yazık ki:(
En kısa zamanda toparlanman dileğiyle...

Oglak Kizlari dedi ki...

Aslı cım,

Sağol varol. Gezilerimize başladık bile ehi.. ehi..

Ohhh geçti nihayet. Bize bu sene uğramaz inşallah.

Sizde, kimseyede uğramasın.

Neşeli anne Çiğdem

Oglak Kizlari dedi ki...

Elif çim sağol.

Senin Ada yada uğramasın inşallah.

Öperim
Sağlıklı anne Çiğdem

Oglak Kizlari dedi ki...

Zehra cım,

Güzel dileklerin için sağol. Blog una bayıldım, henüz izlemeye nasıl alacağım bilmiyorum amma pek yakında kayıtlı izleyicinde olacağım.

Sağol varol.
Öperim.
Sağlıklı mutlu anne Çiğdem

Oglak Kizlari dedi ki...

Özlem cim sağol varol. Iyiki varsın.
Hastalıklar size uğramasın.

Neşeli anne Çiğdem

Oglak Kizlari dedi ki...

Gülay ım,

Herekese geçmiş olsun ama ben böyle hastalık görmedim, ne acaip mikropsa artık.

Mikropsavar anne Çiğdem