10 Aralık 2010 Cuma

Gezginci anne ve kızı

Iyi akşamlar,

Kızım ve çok özlediğimiz kedimiz Prinkipo. Ah... ah...

Iyi bir dvd seyretmeden hemen kısa bir yazı.
Biz yine evde oturamadık bugün. Hatice gelince nereye kaçsak diye şaşırıyoruz. Aydan ın arayıp Berrak evde demesi yetti, biz hemen geliyoruuuzzz dedik ve uçtuk. Oh sağolsun Aydan üçüncü zafer günümdü ama karnıbahar çok lezzetliydi. Çorba lezizdi. Meyhane pilavı ( hazır) çeşnili pilava hayret etmedim desem yalan olur. İçinde ki bir baharatı çıkaramadım billahi. Hazır gıdalara pek sıcak bakmıyorum ama bunu deneyeceğim. Eşime de hazır diil bizzati ben yaptım diyeceğim.

Üstünede manzaralı sıcacık bir nescoffee ve kurabiye. Daha ne ister insan. Ellerine sağlık Aydan.
Kızlarda güzel güzel oynadılar. Aydan iki ktu üç boyutlu puzzle verdi bize. Zordu, ben bile zorlandım. Zaten kutunun üstünde +3 yazıyor. +40 yazması lazım ehi..ehi..

Akşam hamsi tava, az rakı, biraz parmak boyası. Cındrella ve yatakkk..

Yarın mı yarın kızım Ömer Kaan ve Nil ile oynayacak.
Bakalım hava nasıl olacak.


Yalancı anne Çiğdem ( meyhane pilavı)

3 yorum:

mine dedi ki...

amanın ne güzel bir gün, arkadaşlarıyla beraber olup eğlenmek ne iyi geliyordur
pozu çok sevdim bu arada
sevgiler

Oglak Kizlari dedi ki...

Mine cik,

Teşekkür ederiz.
Pozu ben de çok seviyorum.
İyi gelmez mi geliyor tabi. Eve dönüncede bu akşam bize kim geliyor anne diyor. Hiç yorulma yok yani.

Operim çokcana.
Fotoğraf makinası isteyen anne.
Çiğdem

mintinin dünyası dedi ki...

ohhh ne güzel bir gün olmuşşşş.
imrendim inanki.
benim bebeğim de büyüse de biz de arkadaş gezmeleri yapsak.
öpüyorum prensesi tatlı anne çiğdem...