10 Kasım 2010 Çarşamba

Hastalıklar ve Umca

Merhaba,

Umca bitkisel ilaç için dr. muz ben kızıma kullanmıyorum, size de tavsiye etmem çünkü; yakın zaman yan etkisi yok ama uzun zaman sonra oluşacak yan etkisi için arastirması yapılmamış dedi. Eh bende vermedim. Ada şimdi iyi iki gündür okyanus suyu hariç birşey vermiyorum. Okula da üç haftadır göndermiyorum. Haftada bir gün yuvaya gidiyordu ya Ada. :-)

Kızımdan diyaloglar;

  • Anneeee kakam geldi.
  • Koş kızım
  • Oturdu, dışarı çıkarken sordum, kapıyı kapayimmi açıkmı kalsın?
  • Kapat anne çünkü acaip kakalar geliyor :-)
  • Daha kapatmadan gelen sesler ''plomp''

  • Addaaaa hazır ol kızım 10 dak. dışarı çıkıyoruz.
  • anne hep dışarı çıkıyoruz ben evde kalıp müzik dinlemek istiyoruuummm.


  • arkadaşları ile oynarken, hep saklanbaç, hep saklanbaç, sıkıldııımmm.
Şimdi bahçeden topladığım zeytinleri ( 300 gr) suya koyup, ortaliği hızlıca toplayıp kuaföre gitme zamanı.

Görüşürüüüzzz...

Hizlı anne Çiğdem

2 yorum:

Elifim uyurken dedi ki...

çok geçmiş olsun.
bizde hastalıklarla boğuşup duruyoruz..

Oglak Kizlari dedi ki...

Size de çok geçmiş olsun.
Iyi bayramlarrr.

Destekçi anne Çiğdem