29 Eylül 2010 Çarşamba

Ada ve yuva


Ada bugün yuvaya başladı. Oyle hergun değil sadece bir gün. Çarşamba da karar kıldık. Son bir haftadır onunla bu konuda konuşarak hazırlıyoruz zaten.

Sabah saat 08,00 de kaldırdım - yuvaya gidecek ya kendisi kalkmadı - giyindik ve az biraz krizden sonra dışarıya çıktık. Anne acele edelim yoksa yuvaya geç kalacağız dedi. Bakkalın çırağınıda yuvaya gittiğini beyan etti. Bir oyuncak ve kitap. Yedek giysi çantası yanına verildi. Yuvanın girişindeki kapıda öptüm ve haydi güle güle dedim biraz hüzünlü - ona belli etmeden - Ne yapsa beğenirsiniz. Hadi anne byeee dedi ve içeri giriverdi. Aaaa... yine benden kolay atlattı. Ben bir garip kalakaldım orada. Önce biraz bekledim, sonra çıktım, kızım size emanet demeyide unutmadım. :-) Saat oldu 12,17 henüz ses yok. Arasammı acaba???

Dün ise bütün günü park ta geçirdik. Kartal Hasan Doğan havuz planımız bu sene yalan oldu. Kızınız küçük seneye dediler, bakalım.

Bu Pazar, ''Mickey on the ice'' için bilet bulduuuuukkk. Sağol Yasemin. Çok yaşaaaaa... Saat 11,00. Ada sevinçten uçacak. Ancak davetiye iki kişilik o yüzden diğer arkadaşlarımdan özür dilerim. Eğer Yaprak tan davetiye gelirse paylaşırım.

Yukarıda resmini gördüğünüz filmi seyrettik geçenlerde, ilginç bir filmdi. Tavsiye ederim.
Filmin adı Leaves of Grass. Çeviremedim - çevirdim ama anlamsız - ama uyuşturucu ile alakalı bir deyim olabilir derim ben. Filmin konusu itabari ile.

Spartakus diye bir dizi başlamış methettiler. Dvd ler geldi ama pek beğenmedik. Çok kanlı ve kendimi oturmuş acaba ne zaman sevişecekler diye bekler buldum. Kanlı sahneler dehşet verici. Sevişme sahneleri ise mukemmel - adamların ve kadınların vücutları zaten birer heykel - ve bazen Nip Tuck taki gibi şaşırtabiliyor sizi. Bu arada dizide ZEyna oynuyor. Eskiden amazon bir kadın dizi filmi vardı tv de. O işte, o oynuyor ve vah yazık oluyorsunuz.

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Ada cığa hayırlı olsun.Benim kızımda Rüya Ada .Ada ismi kullanılıyor çoğunlukla.Öpüyoruz sizi

mine dedi ki...

Ada ne hevesle gelmiştir eve aramadığına göre bir bir anlatır heyecanla yaptıklarını
çok tatlı
bu arada spartaküs bana da çok kanlı geldi izlemiyorum kanlar yüzünden öteki sahneleri kaçırıyorsam çok ayıp bakayım bari : )

Oglak Kizlari dedi ki...

Arzu,

Ne güzel adaş kızlarımız var. Yaşıtlar mı bari.

Güzel dileklerin için sağol.
Gururlu anne Çiğdem

Oglak Kizlari dedi ki...

Mine,

Günaydın,

Ağzından cımbızla zor aldım lafları.
Birde yanağında çizik vardı, kedi dedi, değil. Günlük filmini seyretmişler birşey görememişler. Muamma kaldı. Ama devam edecek, pek sevmiş.
Vallahi ayıp, bak.. bak..

Muzip anne Çiğdem