24 Ağustos 2010 Salı

kaybolan yazı.






Kaybolan bir yazı yazdım demiştim ya, işte bugun onun tekrarı buyrun efem;

Ilk iki resim, bizim heray aldığımız Meraklı Minik dergisine ait. Bu dergiyi tüm 2,5-3 yaş annelerine öneriyorum. Erken demeyin alın. Çocuğunuzun nasıl güzel cevaplar verdiğini, aman canım bu soruyu ona sormayayım anlamaz diyip sonra hadi bir deneyeyim diye fikir değiştirdiğnizde, onlardan ne güzel cevaplar alacağınıza siz bile şaşıracaksınız.

Sticker sayfaları ki biz dergiyi aldığımızda ilk yaptığımız çalışma oluyor. Kesme biçme sayfaları, benim gibi el becerisi olmayan anneleri bile çocuklarının gözünde birer sanatçı yapan sayfalar v.s. Bir de cıvıl cıvıl, renkli ve konu seçimleri çok başarılı. Bir tek İngilizce versiyonları yada sayfa altında konuyu birde Ingilizce anlatan bölümleri eksik o kadar. :-)

Resimlerden birinde Aysun dan gelen sutun soğuma aşaması da var, kaçırılmasın ltf. Soğuduktan sonra kaymak ayırılacak ve dogruca sürahilere ve ertesi sabah sürahilerin üstünden bir posta kaymak daha ohhh... Sagolsun Aysun. Ne olur ne olmaz sütsüz kalınca kullanırım diye aldığım kutu sütün son kullanma tarihi gelmek üzere, dolapta bekliyor. Sonu kedilere yem olmak olacak herhalde. Bu arada kedilere sut verirken lutfen yarı yarıya su katmayı unutmayınız yoksa sindirim problemi yuzunden çok karın ağrısı çekiyorlarmış.

Bir diğer resimde parkta oynayan çocukları pür dikkat seyreden arkadaşım, hemşerim ise Ayşegül ve diğer resim keyfi yerinde olan çocuklar. Kartal a doğru giderken solda Migros u geçince görebileceğiniz Papatya adlı kafe de oturken çektiğimiz resimler.

Yiğit,Irmak ve Ada gölge olan parkta çok güzel eğlenirken biz anneler; Çiğdem,Seda ve Ayşegül saunadaymışız misali, şemsiye gölgesi altında ter attık. Güzel bir mekan ama İlkbahar yada Sonbaharda gidilmeli yada serin Yaz günleri ve akşamlarında. Çocuklar çok eğlendiler sagolasın Ayşegül. Eğer siz bişeyler içiyorsanız, çocukların evden getirilen yemekleri yemelerine ses etmiyorlar. Bir soda 2,5 tl v.s.

En alttaki resim ise, bir blog da görüp denediğimiz. Sosisli makarna. Sosis çok nadir veriyorum Ada ya ben. Ama Polonez Dana %100 dana olduğu için tercihim. Valla reklam desinler ne yapayım.

Evet sosis vermek istemesemde bu tarifte kesilmiş makarnalari, kesilmiş sosilere batırma ve sonra tencereye koyma işlemlerinin hepsini Ada yapıyor ve çok eğleniyor ve ilk defa anne bir tabak daha yiyebilirmiyim cümlesini bana bahşediyor bu tarif. Ne diyeyim ki başka.

Geçen hafta sonu Kayra nin gezisine katildik. O da başka bir yazı konusu. O gün Kardeşim Ada ile ilgilendi, zaten geziyi bize o hediye etti sagolsun. Onun yeğeni ile geçirdiği günün özetini kapsayan cümleleri buraya alıyorum. Çok hoşuma gitti çünkü;

Birde ek bir yorum; kızım kokoş benim ama annesi diil. Zavallı alışverişi seviyor ama ben sevmiyorum. Iyiki teyzesi var saatlerce alışveriş yaparlar giysi denerler, saşlarını tararlar v.s. aman bana dokunmasınlar. :-)

Haftasonu Raporunu vereyim dedimJ Havuza gitmedik, sabah 12.00den akşam 2000e kadar dışarılardaydık… önce remzi kitabevi 1.5 saat sonra Caddebostan kültür merkezine kadar yürüdük..Kendisiyle dondurma keyfi yaptık özsüt’te…

Ardından alışveriş yaptık kendisiyle, inanamazsın .. gidip beğeniyor ayakkabı ya da elbise,hadi bunu dene diyor… inanamadım.. giyince de “ aaaaaaaaaçok güzel olmuş” diyorJ sonra gene bir kitapcı ziyareti yaptık, işbank’a gittik. İşbank klütr merkezinden içeri girince ama burası küçük auntiee deyince kadıncağınzın teki kahkahayı patlattı… J sonra da onu klübe götürdüm, maç seyretti ellerini çırparakJ akşam ben nakavttım.. hanfendi hala şakıyorduJ



Sanlı anne Çiğdem
Sevgiler

8 yorum:

Banu'nun Dünyası dedi ki...

Bir sorum var, blogunuza nasıl reklam alıyorsunuz?

Meraklı anne Banu

Karyatid dedi ki...

Kardeşiimm, iyi ki varsın:)
iyi ki şu sıpayı yapmışsınız...

Elifim uyurken dedi ki...

sevgili çiğdem , sosis konusunda bende seninle aynı fikirdeyim. ben vermek istemesemde elif çok fazla seviyor ve talep ediyor.
senin yaptığın makarnalı sosisi de hep denemek istedim ama fırsat olmadı. inşallah yaparsam bigün yayınlarım.
sevgiyle.
özlem

Oglak Kizlari dedi ki...

Merhaba Banu,

Adhanse diye bir yer var, blog unun sayfalarında p linki tıklayınca butun bilgiler geliyor.

Ben daha para kazanmadım ve kazanırsam para nereye gelecek bir bilgim yok. Orada fazlaca bilgi var, okuyabilirsin. Ben birturlu gerekli vakiti ayıramadım. Kıs mevsimine insallah.

Kardeşimmmm,

Iyiki sende varsın. He valla iyiki yapmışız.

Merhaba,

Allahtan benim kiz daha talep etmiyor ama o gunler yakındır diye düşünüyorum. Yaparken cok eglendikleri kesin.

bilgili anne Çiğdem

Oglak Kizlari dedi ki...

Bu arada Adhense nin yerini yazmayi atlamısım. Yeni kayıt a tıklayınca, uste kazanç saglayın diye bir secenek var ona tıkla ltf.

Unutkan anne Cigdem

Adsız dedi ki...

Merakli minik bizim de favorimiz yeni bir favorimiz daha var bizim bilim çocuk onu da tavsiye ederim. Yalnız onda biraz daha ağır bilgi var:)
Alev

Adsız dedi ki...

Sosis konusunu unutmuşum Buse hiç sevmiyor şarküteriyi çok memnunum :) Demek ki büyüdüğün dede yememe potansiyeli yüksek olacak. :)
Alev

Oglak Kizlari dedi ki...

Alev im,

Bilim Çoçuk bize ağır geliyor. Kağıt v.s. de var malzemeleri aldık ama daha başlayamadık. Kışa artık. Sosis ide sevmesinler aman.

Operim.
Bilgili anne Çiğdem