21 Mayıs 2010 Cuma

mis gibi kokuyor

19. Mayis, aksam yemegi icin pizza yaptim. Pismeye yakin mutfaga bir koku yayildiki sormayın. Immmmm mis gibi kokuyor dedigimde, o sırada Buse ile keyif icerisinde oynayan kizim, anneee ben pirt yaptım o yuzden kokuyordur dedi. E bizde koptuk tabi.

Genclik ve Ataturk u anma bayramimiz evde gecti. Yasar,Alev ve Buse yi agirladik. Ada bu haberi duyar duymaz sormaya basladi, Buse ler ne zaman gelecek anne. Kizim yoldadirlar, dakika gecmiyor, anne kapiyi acayimmi, kizim ''hayiiirrrr'.

Oglen yemegimiz, taze fasulye, pilav ardindan cukulatali pasta ve cay, ustune kucuk bir Maltepe yuruyusu, park ziyaretleri eve donus pizza, kola, bira ve ekinde Yahsi Bati. Kavun, donurma ile bitis. Baslangici sikiciymıs filmin ama benim katildigim noktadan itibaren cok detayli esprileri olan guzel Cem Yilmaz a yarasan bir filmdi. Bazi esprileri gec bile anladim, bilmedigim de kufur varmis hani. Cadi Alev hepsini anladi ama. :-)

Dostluklar guzel. Umarim hepbirlikte oluruz.

Dun de Aydan ve Billur ile birlikteydik. Ada zaten sabah kalktiginda once Gunaydin demiyor artik, annneeee nereye gidecegiz bugun diyor.

Birlikte bir cadde yaptik, kirtasiyeler v.s. sonra da Cafe Nero nun Caddebostan sahildeki yerinde birer kaaave ictik, cocuklarda acik ve salincagi kaydiragi olmayan ama guzel olan parkinda oynadilar. Cocuklu alilelere tavsiye edilir.

Simdilik bu kadar
Imza gezenti ailesi.

Hiç yorum yok: